ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اعتراف دو نقض کننده کپی رایت به انتشار غیرقانونی 4 میلیون اپلیکیشن اندرویدی

در سال 2012 بود که پلیس فدرال آمریکا طی اقدامی هماهنگ و از پیش برنامه ریزی شده، مجموعه ای از فروشگاه های مجازی غیرقانونی اپلیکیشن های اندرویدی را تعطیل کرد؛ فروشگاه هایی که جز اولین ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۰۰:۳۰

در سال 2012 بود که پلیس فدرال آمریکا طی اقدامی هماهنگ و از پیش برنامه ریزی شده، مجموعه ای از فروشگاه های مجازی غیرقانونی اپلیکیشن های اندرویدی را تعطیل کرد؛ فروشگاه هایی که جز اولین وب سایت های فعال در زمینه انتشار غیرقانونی اپلیکیشن ها به شمار می رفتند. حالا بعد از گذشت نزدیک به 4 سال، سازندگان این وب سایت ها به جرم خود اعتراف کرده اند.

«آرون بلیک باکلی» (Aaron Blake Buckley) بیست و دو ساله، یکی از گردانندگان وب سایت Applanet بوده است که به گفته وزارت دادگستری ایالات متحده، به جرم خود مبنی بر تخطی از قانون کپی رایت اعتراف کرده. باکلی در حالی جرایم خود را پذیرفته که «گری ادوین شارپ» (Gary Edwin Sharp) بیست و نه ساله نیز در ماه ژانویه اخیر به اعمال مجرمانه اش در وب سایت SnappzMarket، یکی دیگر از وب سایت های تعطیل شده در سال 2012، اعتراف کرده بود.

وزارت دادگستری آمریکا می گوید که شارپ و باکلی در بازه زمانی مه 2010 الی آگوست 2012، مسئولیت «دستکاری و پخش غیرقانونی چهار میلیون واحد از اپلیکیشن های اندرویدی بهره مند از کپی رایت را برعهده داشته اند، بدون آنکه اجازه ای از دارندگان حقوق این اپلیکیشن ها دریافت نمایند.»

وزارت مورد بحث همچنین می گوید که این 4 میلیون اپلیکیشن، در مجموع ارزشی بالغ بر 17 میلیون دلار داشته اند و شارپ به تنهایی مسئولیت انتشار 1 میلیون واحد اپلیکیشن اندرویدی با ارزشی معادل 1.7 میلیون دلار را برعهده داشته است. دادگاه شارپ و باکلی بزودی برگزار شده و رای نهایی دادگاه در ماه آگوست (مردادماه) مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • صدرا
    صدرا | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    از کاربران اپ هستم. خواستم اگر امکانش هست این اقای اندی رابین کچل رو از اسلاید بردارید. درسته که ادم مهم و بزرگی ه اما قطعا دی کاپریو یا حتا خوش سیما نیست.مچکرم.

    • پسرکوهستان
      پسرکوهستان | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

      آره من هم موافقم الان دوهفتست که بالا جا خوش کرده

مطالب پیشنهادی