ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه بازسازی شده Call of Duty: Modern Warfare به صورت جدا عرضه نمی شود؛ منتظر Infinite Warfare برای کنسول های نسل قبل نباشید

همان طور که می دانید، در چند روز گذشته اکتیویژن از قسمت جدید فرنچایز کال اف دیوتی با نام Infinite Warfare پرده برداشت. اما نکته ای که بسیاری از بازیکن ها را به وجد آورد، ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

همان طور که می دانید، در چند روز گذشته اکتیویژن از قسمت جدید فرنچایز کال اف دیوتی با نام Infinite Warfare پرده برداشت. اما نکته ای که بسیاری از بازیکن ها را به وجد آورد، تریلر عنوان بعدی استودیوی اینفینی وارد نبود. بلکه خبر بازسازی قسمت اول از سه گانه Modern Warfare یا کال آف دیوتی 4 بود که خواب شب را از چشمان گیمرها ربود.

اکنون خبری از سوی اکتیویژن منتشر شده که نشان می دهد برای تجربه نخستین نسخه Modern Warfare حداقل باید هشتاد دلار بپردازید! براساس گفته این شرکت، ورژن بازسازی شده مدرن وارفیر تنها در نسخه های ویژه این بازی وجود داشته و خبری از انتشار جداگانه آن نخواهد بود.

اکنون سوال اینجاست مقصود از نسخه های ویژه بازی چیست؟ اکتیویژن تاکنون سه نسخه گوناگون از بازی معرفی کرده که عبارت اند از Digital Delux ،Legacy و Legacy Pro. برای اطلاعات بیشتر، نسخه Legacy که قیمت بالای 80 دلار را دارد، شامل هر دو عنوان اینفینیت وارفیر و بازسازی مدرن وارفیر می شود. نسخه های Digital Delux و Legacy Pro هم 100 و 120 دلار قیمت گذاری شده و علاوه بر بازی های بالا، دارای محتویات اضافه دیگری نیز هستند.

اما قضیه زمانی جالب تر می شود که بدانید بازسازی مدرن وارفیر در دیسک اصلی قرار نگرفته و برای تجربه بازی باید آن را دانلود نمایید. البته وقتی صحبت از نسخه های بالا می شود، فکر نکنید اینفینیت وارفیر دارای نسخه معمولی و 60 دلاری نیست.

به صورت کلی بازسازی مدرن وارفیر علاوه بر بخش داستانی از ده نقشه در بخش چند نفره هم پشتیبانی می کند که در این بین می توان به Overgrown یا Bog اشاره کرد. البته پیش بینی می شود این حرکت اکتیویژن برای سود بیشتر نسخه های ویژه بازی بوده و احتمالا چند ماه پس از انتشار اینفینیت وارفیر، نسخه بازسازی کال آف دیوتی 4 هم به صورت جدا انتشار یابد.

مطلبی که خواندید تنها خبر پیرامون قسمت جدید فرنچایز پر فروش اکتیویژن نیست. استودیو اینفینی وارد در پاسخ به یکی از کاربران توییتر تایید کرد که اینفینیت وارفیر برای کنسول های پلی استیشن 3 و اکس باکس 360 منتشر نمی شود.

اگر به خاطر داشته باشید نسخه های نسل هفتم کال آف دیوتی بلک آپس 3 از مشکلات بسیار زیادی رنج می بردند. از نبود بخش تک نفره بگیرید تا گرافیکی که احساس نوستالژی را در بازیکنان به قلقلک در می آورد. البته با تمام این مشکلات، همین نسخه نسل هفتم بلک آپس 3 هم فروش بالایی به دست آورد.

علاوه بر اطلاعات بالا، جزییات مهم و قابل پیشبینی دیگری هم از اینفینیت وارفیر به انتشار رسیده که دانستن آنها خالی از لطف نیست. اگر یادتان باشد، در نسل هفتم، مایکروسافت قرار دادی با اکتیویژن امضا کرد که طی آن، نسخه های مختلف کال آف دیوتی دارای مزایایی مانند بسته های الحاقی انحصاری زمانی، باندل های گوناگون و ... برای اکس باکس 360 بودند.

اکنون این قضیه کاملا برعکس شده و در نسل هشتم سونی با اکتیویژن قراردادی بسته است. به عنوان نمونه در سال گذشته محتوای قابل دانلود بلکس آپس 3 ابتدا برای پلی استیشن 4 منتشر شدند و پس از چند هفته کاربران پی سی و اکس باکس وان توانستند به آن ها دسترسی پیدا کنند.

طبیعی به نظر می رسد شاهد این اتفاق هم برای اینفینیت وارفیر باشیم. بنابراین اکتیویژن اعلام کرد محتوای قابل دانلود این بازی که حاوی نقشه هایی از بخش چند نفره و محتوای جدیدی در بخش بسیار محبوب زامبی هستند، سی روز زودتر برای پلی استیشن 4 منتشر خواهند شد. به احتمال بسیار زیاد، بازی در کنفرانس نمایشگاه E3 سونی که حدود یک ماه دیگر برگذار می شود، نمایش مفصلی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی