ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرضه دستبند سلامتی Mi Band 2 شیائومی با تاخیر مواجه شد

تا حدود یک هفته دیگر، کمپانی چینی شیائومی قرار است از فبلت Mi Max و دستبند سلامتی Mi Band 2 رونمایی کند. اما به نظر می رسد که علاقه مندان نسخه بعدی Mi Band باید ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

تا حدود یک هفته دیگر، کمپانی چینی شیائومی قرار است از فبلت Mi Max و دستبند سلامتی Mi Band 2 رونمایی کند. اما به نظر می رسد که علاقه مندان نسخه بعدی Mi Band باید مدتی بیشتر برای دسترسی به پوشیدنی محبوب شیائومی صبر کنند. دلیل این امر نیز، بروز مشکلاتی در روند تولید Mi Band 2 بیان شده است.

به گفته «هوانگ وانگ» (Huang Wang)، مدیر عامل برند Huami که در نقش شریک شیائومی در توسعه و ساخت Mi Band ظاهر می شود، اخیرا مشکلاتی در خط تولید Mi Band 2 به وجود آمده و این کمپانی قادر به ارائه تعداد مورد انتظار از این دستگاه که قبلا پیش بینی شده بود نیست. فراموش نکنیم که دو دستبند Mi Band و Mi Band 1S هردو فروشی بسیار عالی به همراه داشتند و این موفقیت را می توان مدیون قیمت بسیار مقرون به صرفه آنها دانست.

با توجه به اینکه دو پوشیدنی Mi Band و Mi Band 1S به نمایشگر مجهز نبودند، کاربران باید از اپلیکیشنی جداگانه روی پلتفرم های اندروید و iOS برای استخراج اطلاعات مربوط به سلامتی خود استفاده می کردند. لازم به ذکر است که پوشیدنی Mi Band 1S قادر به بررسی کیفیت خواب فرد و ضربان قلب وی نیز بود. Mi Band 2 قرار است علاوه بر ویژگی های مذکور، از نمایشگری کوچک هم بهره ببرد که می توان آن را در هر لحظه، از دستگاه جدا کرد.

ناگفته نماند که به لطف نمایشگر یاد شده قادر خواهید بود در کنار داده هایی که در اسمارت فون شما و اپ مربوطه گردآوری می شوند برخی از این موارد را روی خود دستبند مشاهده کرده و از رجوع نمودن به موبایل بی نیاز باشید.

در نهایت «لِی جون» (Lei Jun)، مدیرعامل شیائومی نیز خبر مشکلات موجود در روند تولید Mi Band 2 را تایید کرده، اما به شکلی خوشبینانه امیدوار است که عرضه دستگاه به بازار، تنها با یک ماه تاخیر به سرانجام برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی