ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر و مشخصه های فبلت Mi Max شیائومی از طریق سازمان TENAA در چین

این روزها بسیاری از افراد منتظر هستند تا شیائومی، یکی از محبوب ترین تولید کنندگان تلفن های هوشمند در چین، از جدیدترین محصول اش یعنی فبلت Mi Max که تا به حال شایعات بسیاری را ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

این روزها بسیاری از افراد منتظر هستند تا شیائومی، یکی از محبوب ترین تولید کنندگان تلفن های هوشمند در چین، از جدیدترین محصول اش یعنی فبلت Mi Max که تا به حال شایعات بسیاری را در مورد آن شنیده ایم رونمایی به عمل آورد.

در همین راستا امروز دستگاه یاد شده به سازمان TENAA (رگولاتوری مخابراتی کشور چین) راه یافته تا مجوزهای لازم جهت عرضه به بازار را از این سازمان دریافت نماید و لذا اکنون به لطف اطلاعاتی که از طریق این سازمان به بیرون درز پیدا کرده می توانیم به شکلی دقیق تر از جزئیات موبایل مورد بحث آگاه شویم.

فبلت Mi Max، مطابق آنچه در سایت سازمان پیش تر اشاره شده به ثبت رسیده بدنه ای فلزی دارد و به نمایشگری ۶.۴۴ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل تجهیز گشته. دیوایس مذکور قدرت خودش را از چیپست ۶ هسته ای و ۱.۴ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۶۵۰ به همراه پردازنده ی گرافیکی آدرینو ۵۱۰ می گیرد و می بایست منتظر ارائه ی آن به بازار در دو نسخه ی دارای ۲ یا ۳ گیگابایت رم و ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی باشیم.

در بخش پشتی این اسمارت فون دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی جای گرفته و قسمت جلویی نیز از دوربینی ۵ مگاپیکسلی میزبانی به عمل می آورد. در ضمن از سایر مشخصه های جدیدترین تلفن هوشمند شیائومی نیز می بایست به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، حسگر اثر انگشت، اندروید ۶.۰.۱ و رابط کاربری MIUI 8 اشاره کرد.

گفتنی است برخی منابع گمانه زنی می کنند مدل دارای ۲ گیگابایت حافظه ی رم با قیمتی در حدود ۲۰۰ دلار آمریکا راهی بازار شود و البته طبق اعلام قبلی شیائومی Mi Max در روز دهم می مصادف با ۲۱ اردیبهشت رسماً به عموم معرفی خواهد شد و در کنار آن نیز از رابط کاربری MIUI 8 پرده برداری خواهد گشت. تا پیش از این قرار بود در مراسم ۲۱ اردیبهشت دستبند سلامتی Mi Band 2 هم رونمایی شود، اما دیروز گفته شد به خاطر مشکلات پیش آمده در بحث تولید این اتفاق به تاریخی دیگر در یکی دو ماه آینده موکول شده است.

mi-a mi-b

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • علی احمدی
    علی احمدی | ۷ اسفند ۱۳۹۵

    هرکس مثل من با این گوشی کار کرده باشه میگه میدونه که این گوشی چقدر عالی وبی نقصه..

  • afg
    afg | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    چ عجب اسنپ 650 این دفع ۶ هسته ی نوشتیم ۸ ننوشتين

  • M.R.F.J
    M.R.F.J | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

    چقد زشته

  • BVB
    BVB | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

    طراحی پشتش خیلی شبیه fonepad ـه

مطالب پیشنهادی