ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام مشغول تست یک دکمه Contact برای ایجاد ارتباط بهتر میان کاربران و کسب و کارها است

اینستاگرام اخیرا مشغول آزمایش قابلیت هایی است تا بتواند شرایط فعالیت در شبکه اجتماعی خود را برای نهادهای تبلیغاتی و کسب و کارها آسان تر از گذشته کند. به همین خاطر در طراحی جدید، پروفایل کاربری ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۶

اینستاگرام اخیرا مشغول آزمایش قابلیت هایی است تا بتواند شرایط فعالیت در شبکه اجتماعی خود را برای نهادهای تبلیغاتی و کسب و کارها آسان تر از گذشته کند. به همین خاطر در طراحی جدید، پروفایل کاربری کسب و کارها را همچون فیسبوک بر حسب حوزه فعالیت شان دسته بندی کرده و ضمنا دکمه ای جدید تحت عنوان Contact را به آنها افزوده تا کاربران بتوانند از طریقش به آسانی با صاحبان کسب و کار مورد نظر در ارتباط باشند.

با فشردن این دکمه، کاربر می تواند در همان لحظه به کسب و کار مورد نظرش ایمیل بفرستد یا اینکه آدرس نزدیک ترین دفتر کار یا نمایندگی شرکت را روی نقشه دریافت کند. گفتنی است که نخستین اسکرین شات ها از این پروفایل های آزمایشی، ساعاتی پیش توسط وبسایت Later.com منتشر شد و دقایقی بعد اینستاگرام در مصاحبه با وبسایت تک کرانچ ضمن تأیید آنها اعلام کرد که این نسخه آزمایشی فعلا برای تست در اختیار جمعیت محدودی از کاربران این شبکه اجتماعی قرار گرفته.

https---blueprint-api-production.s3.amazonaws.com-uploads-card-image-80870-insta_business

اینستاگرام مدت هاست که به برندها، کسب و کارهای کوچک و افراد مشهور اجازه می دهد که در این پلتفرم حساب کاربری بسازند. ضمنا مثل توئیتر، با یک تیک آبی رنگ حساب های کاربری رسمی را برای کاربر از موارد فیک و غیررسمی تمیز می دهد. با این وجود، اینستاگرام تا به حال در ارائه روشی فراتر از لایک و کامنت برای ایجاد ارتباط مستقیم میان کاربران و کسب و کارها ناموفق بوده است.

از این رو اضافه شدن گزینه Contact به پروفایل های کاربری کسب و کارها، می تواند قدم بزرگی باشد برای آنکه بتوان روی پروفایل های کاربری اینستاگرام به اندازه صفحات رسمی فیسبوک حساب باز کرد. مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیسبوک همیشه در سخنرانی هایش اظهار داشته که می خواهد محصولات پیام رسانی تحت تملک فیسبوک در آینده راهی باشند تا مردم بتوانند از طریق آنها مستقیما با کسب و کارها به گفتگو بپردازند.

با اینستاگرام که در حال حاضر بیش از 200 هزار نهاد تبلیغاتی و 400 میلیون کاربر را در خود گنجانده، فیسبوک فرصت خوبی یافته تا بتواند از طریق ایجاد ارتباط مستقیم میان این دو گروه بر میزان درآمدهای خود از این شبکه اجتماعی اضافه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی