ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت جدید Google Slides از به هم خوردن نظم جلسات ارائه جلوگیری می کند

گوگل امروز قابلیت جدیدی تحت عنوان Q&A را به سرویس Slides اضافه کرده که به شرکت کنندگان در یک جلسه ارائه اجازه می دهد تا بدون قطع کردن حرف های سخنران، از طریق اپلیکیشن از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

گوگل امروز قابلیت جدیدی تحت عنوان Q&A را به سرویس Slides اضافه کرده که به شرکت کنندگان در یک جلسه ارائه اجازه می دهد تا بدون قطع کردن حرف های سخنران، از طریق اپلیکیشن از او سوال بپرسند.

با این قابلیت جدید، شخص ارائه دهنده می تواند لینک صفحه ای را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارد تا افراد حاضر در جلسه با باز کردن آن از طریق مرورگر، بتوانند سوالات خود را با او مطرح کنند. هر سوالی هم که به این صفحه اضافه می شود، همزمان برای فرد ارائه دهنده و شرکت کنندگان در کنفرانس قابل مشاهده خواهد بود.

Slides-Q_A-Audience

ضمنا شرکت کنندگان در کنفرانس می توانند به سوالاتی که از نظرشان مهم تر است، رای بدهند تا پرسش مورد نظر در صفحه بالاتر بیاید. با این روش شرکت کنندگان می توانند به فرد سخنران برای خارج نشدن از موضوع اصلی و ارائه ای بهتر کمک کنند. مزیت دیگر روش مورد بحث هم این است که نظم جلسه با قطع سخنرانی به هم نخورده و لازم نیست که ارائه دهنده سوالات شرکت کنندگان را پس از اتمام کنفرانس پاسخ بدهد.

علاوه بر این، گوگل نمایش اسلایدها با اپلیکیشن را نیز ساده تر از گذشته کرده. اگر روی آیفون یا آیپدتان از هنگ آوتز استفاده می کنید، می توانید اسلایدهای ارائه تان را به محیط آن بیاورید تا از طریق کروم کست یا AirPlay قادر به نمایش آن در صفحات بسیار بزرگ و عریض باشید.

البته اگر برای ارائه رایانه را ترجیح می دهید، گوگل یک نشان گر لیزری دیجیتالی هم به Slides اضافه کرده که تقریبا مشابه یک لیزر واقعی است که می توانید آن را از طریق صفحه لمسی، ترک پد یا ماوس رایانه کنترل کنید.

بروزرسانی جدید Slides از امروز در اختیار کلیه کاربران این سرویس قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امین
    امین | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    سلام

    چطور میتونم از این قابلیت در کنفراس خودم استفاده کنم ، اگر ممکن هست راهنمایی کنید

    ممنون

مطالب پیشنهادی