ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پشتیبانی از متن ترانه ها و رابط کاربری سیاه و سفید به زودی به اپل موزیک می آیند

همانطور که حتما در اخبار مطالعه کرده اید، دیروز گزارشی در رسانه های خبری منتشر شد که از ایجاد یک تغییر و تحول اساسی در رابط کاربری سرویس اپل موزیک خبر می داد. در این گزارش آمده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

همانطور که حتما در اخبار مطالعه کرده اید، دیروز گزارشی در رسانه های خبری منتشر شد که از ایجاد یک تغییر و تحول اساسی در رابط کاربری سرویس اپل موزیک خبر می داد. در این گزارش آمده بود که اپل قصد دارد تا از این تغییرات در نمایشگاه WDC ماه آینده رونمایی به عمل آورد. حالا امروز گزارش جدیدی منتشر شده که در آن به مهم ترین تغییرات آتی اپل موزیک اشاره شده است.

اگر گزارش جدید صحت داشته باشد، اپل قصد دارد که در بروزرسانی بعدی سرویس موزیک رابط کاربری آن را به رنگ سیاه و سفید درآورده و ضمنا پشتیبانی از متن ترانه ها را نیز به آن بیفزاید. 9to5Mac گزارش می دهد که در نسخه بعدی، رابط کاربری سیاه و سفید جایگزین UI رنگی فعلی اپل موزیک خواهد شد و دیگر با عوض شدن آهنگ ها شاهد تغییر رنگ دکمه ها و تولبارهای اپ نخواهید بود.

گفته شده که رابط کاربری جدید، کاور آلبوم را در مرکز صفحه قرار می دهد تا تمرکز کاربر تنها به روی آن معطوف شده و هر چیز دیگری در پس زمینه مخفی گردد. در حقیقت علت انجام این کار این بوده که ضمن برجسته سازی آهنگ به عنوان رکن اصلی اپل موزیک، در عین حال رابط کاربری ظاهری ساده و مینیمال داشته باشد.

اما پشتیبانی از متن ترانه ها، قابلیت جدید دیگر اپل موزیک خواهد بود. کمپانی ساکن کوپرتینو در حال حاضر با ناشران موزیک برای همگام سازی هر چه بهتر آهنگ در حال پخش با متن ترانه همکاری می کند. مضاف بر این قرار است که بخش For You نیز برای کار بهینه تر شده و ضمنا گردآوری موزیک و قابلیت های شخصی سازی برای کاربر نیز در بروزرسانی بعدی ارتقا یابد.

اپل ترجیح داده که فعلا در مورد گزارشات منتشر شده سکوت اختیار کند. به همین خاطر باید یک ماه دیگر برای انتشار جزئیات بیشتر در مورد این بروزرسانی در نمایشگاه WDC 2016 منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی