ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی ریزر احتمالا در حال توسعه تلفنی هوشمند است

توییت اخیری که توسط مین-لیانگ تان، مدیرعامل کمپانی Razer منتشر شده، حالا به تمامی شایعات پیشین دامن زده و به نوعی آن ها را تایید می کند. گویا واقعا این شرکت در حال ساخت تلفن ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

توییت اخیری که توسط مین-لیانگ تان، مدیرعامل کمپانی Razer منتشر شده، حالا به تمامی شایعات پیشین دامن زده و به نوعی آن ها را تایید می کند. گویا واقعا این شرکت در حال ساخت تلفن همراه هوشمندی است و برای آن نیروی تازه استخدام می کند.

در این توییت آمده که «ما به دنبال یک توسعه دهنده محصول (موبایل) می گردیم تا به تیم ریزر ملحق شود!» در انتها نیز شعار معروف ریزر «برای گیمرها، توسط گیمرها» نوشته شده و لینک صفحه استخدام قرار گرفته.

در بخش نیازمندی ها به داشتن مدرک لیسانس در حوزه های تکنیکی یا بازاریابی اشاره شده است. فرد مورد نظر باید در زمینه موبایل ها، تبلت ها و تمامی دستگاه های هوشمند به روز بوده و تسلط بالایی بر ARM داشته باشد.

ریزر کمپانی بزرگی است که صرفا روی تولید محصولات جانبی برای پی سی گیمرها تمرکز دارد اما با این حال، لپ تاپ های گیمینگ این شرکت نیز شهرت بسیار دارند. اخیرا آن ها اقدام به ساخت دستبندهای سلامتی و ساعت هوشمند نیز کرده اند و گویا حالا زمان طراحی یک تلفن همراه فرا رسیده است.

بعید نیست به زودی و در یکی از نمایشگاه های بزرگ پیش رو، شاهد رونمایی از تلفن همراه مخصوص ریزر باشیم، تلفن هوشمندی که به خوبی برای بازی های موبایل آماده شده و در انجام این وظیفه بهترین است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • پسر کوهستان
    پسر کوهستان | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

    فقط مونده شرکت ایران خودرو گوشی بزنه

مطالب پیشنهادی