ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

HoloFlex موبایل انعطاف پذیر و نمایشگر هولوگرافیک
تکنولوژی

رونمایی از HoloFlex؛ نمونه اولیه یک موبایل انعطاف پذیر با نمایشگر هولوگرافیک [تماشا کنید]

لابراتوار Human Media Lab دانشگاه Queen's به تازگی نمونه اولیه از یک تلفن هوشمند با نام HoloFlex را معرفی نموده که دارای بدنه ای انعطاف پذیر و نمایشگری هولوگرافیک است. می توان گفت HoloFlex بهترین تلفن هوشمند انعطاف ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

لابراتوار Human Media Lab دانشگاه Queen's به تازگی نمونه اولیه از یک تلفن هوشمند با نام HoloFlex را معرفی نموده که دارای بدنه ای انعطاف پذیر و نمایشگری هولوگرافیک است. می توان گفت HoloFlex بهترین تلفن هوشمند انعطاف پذیر با نمایشگر سه بعدی تا به امروز است.

علاوه بر نمایش یک تصویر متفاوت برای هر چشم (که ویژگی تمام نمایشگرهای سه بعدی مرسوم است)، روی نمایشگر HoloFlex لایه ای باریک از یک لنز قرار دارد که سبب می شود نورها در زاویه های مختلف منتشر شود. نتیجه این که چند نفر به طور همزمان، بی نیاز از تشخیص موقعیت سر و عینک مخصوص، می توانند از تصاویر سه بعدی این نمایشگر استفاده کنند.

Teleconf02.0

ویژگی جالب دیگر HoloFlex، شیوه خم شدن آن در حالتی است که تا کنون در هیچ موبایلی سابقه نداشته است. می توان از این قابلیت برای کنترل برخی عملکردها در بعد سوم بهره برد. خم کردن این موبایل باعث می شود که بتوان برخی اجزا را در جهت عمق کنترل کرد. سازندگان برای نمایش این ویژگی جالب، بازی پرندگان خشمگین را با استفاده از کنترل سه بعدی HoloFlex به اجرا درآورده اند.

"" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true">

البته نمایشگر ۱۰۴×۱۶۰ پیکسلی این موبایل انعطاف پذیر به هیچ وجه مناسب کاربردهای روزمره نیست. همین مسئله باعث می شود که چنین محصولی به این زودی ها روانه بازار نگردد و نیاز به کار بیشتر داشته باشد. شاید روزی که نمایشگرهای 16K به یک استاندارد معمول تبدیل شوند، زمانی باشد که تلفن هولوگرافیک سه بعدی نیز به سحطی قابل قبول از کارایی رسیده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Metal
    Metal | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    اومده دو تا نواري و با هم گذاشته گند زد به گوشي
    نمايشگر انعطاف پذير با كيفيت هست
    سه بعدي با كيفيت هم همينطور
    بيخود نيست شركتي مثل اپل هر دو سال يك نواوري ميدهد براي اين است كه اگر دو تا نواوري اون هم در يك قسمت باشد هر دو گند زده ميشود
    البته بگذريم از سامسونگ كه تا حالا نواوري نداشته و هيچكي هم بهش گير نميده كه چرا نواوري نداشتي ؟!

  • Metal
    Metal | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    ساعت يك و نيم اينچي اپل وضوحش بيشتره تا اين !
    واقعا زحمت كشيدند ???

مطالب پیشنهادی