ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فبلت جدید شیائومی
تکنولوژی

انتشار پوستر رسمی و آشکار شدن قیمت فبلت Mi Max شیائومی

کمپانی شیائومی برنامه دارد یک مراسم معرفی در تاریخ ۱۰ می (۲۱ اردیبهشت) برگزار کند و تقریباً همگان از قبل می دانستند که قرار است چه محصولی در این روز رونمایی شود. حالا خود چینی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۵

کمپانی شیائومی برنامه دارد یک مراسم معرفی در تاریخ ۱۰ می (۲۱ اردیبهشت) برگزار کند و تقریباً همگان از قبل می دانستند که قرار است چه محصولی در این روز رونمایی شود. حالا خود چینی ها با انتشار پوستری رسماً تایید کردند که فبلت مورد انتظار Mi Max در این مراسم معرفی می شود. علاوه بر این، به احتمال فراوان نسخه ۸ سیستم عامل MIUI OS نیز همزمان با فبلت فوق در دسترس خواهد بود.

تاکنون اطلاعات زیادی در خصوص نسخه جدید MIUI OS به بیرون درز نکرده، اما فضای مجازی پر است از تصاویر لو رفته Mi Max. کار به جایی رسید که شخص مدیرعامل شیائومی نیز عکسی از این تلفن هوشمند را منتشر ساخت، و چندی بعد این محصول در اسناد سازمان TENAA روئیت شد.

Xiaomi-Max-teaser_2

پوستر تازه منتشر شده تاکید زیادی روی باریکی Mi Max دارد. ضمن این که تایید می کند بدنه آن از جنس فلز است. به نظر می رسد بدنه پشتی در بالا و پایین قوس دارد و نمایشگر نیز در گوشه ها با انحنای کوچکی همراه است.

تنها اطلاعاتی که تا امروز در مورد این فبلت منتشر نشده بود، قیمت نسخه های مختلف آن بود. بر اساس اسلایدهای لو رفته، نسخه مجهز به ۳ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، ۲۱۹۹ یوآن (معادل ۳۳۷ دلار) قیمت دارد؛ بنابراین فبلت مذکور از پرچمدار شیائومی، یعنی Mi 5 نیز گران تر خواهد بود. البته این اعداد و ارقام فعلاً در حد شایعه بوده و ممکن است مبلغ نهایی ارزان تر از این رقم باشد.

انتظار می رود Mi Max از نمایشگر غول پیکر ۶.۴ اینچی با کیفیت فول اچ دی بهره ببرد. ۲ یا ۳ گیگابایت رم، به همراه حافظه داخلی ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی قابل افزایش از طریق کارت میکرو اس دی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. چیپست ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۵۰ با پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۱۰، وظیفه امور پردازشی را در این فبلت بر عهده خواهند داشت.

دوربین پشتی فبلت جدید شیائومی مجهز به سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن دارای سنسوری ۵ مگاپیکسلی خواهند بود. این محصول با اندروید ۶ مارشملو به همراه نسخه جدید پوسته اختصاصی MIUI 8 به پیشخوان فروشگاه ها راه خواهد یافت. پشتیبانی از دو سیمکارت و اسکنر اثر انگشت در پشت، از دیگر مشخصات سخت افزاری Mi Max به حساب می آیند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی