ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرضه پهپاد GoPro تا زمستان تاخیر خورد

GoPro امروز در جلسه با سهامداران خود از کاهش درآمد 49.5 درصدی خود نسبت به بازه زمانی مشابه سال 2015 خبرداد. میزان سود کمپانی از 22 میلیون سال گذشته حالا به 121 میلیون دلار ضرر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

GoPro امروز در جلسه با سهامداران خود از کاهش درآمد 49.5 درصدی خود نسبت به بازه زمانی مشابه سال 2015 خبرداد. میزان سود کمپانی از 22 میلیون سال گذشته حالا به 121 میلیون دلار ضرر رسیده است. در جریان همین جلسه، این شرکت اعلام داشت که Karma، پهپاد مورد انتظارشان تا فصل زمستان تاخیر خواهد داشت. در ابتدا قرار بود این پهپاد نیمه اول سال 2016 عرضه شود.

یک سال گذشته برای GoPro بسیار دشوار بوده و این شرکت موفق نشده تا همانند سال 2015 فروشی فوق العاده کسب کند. آن ها طی سال 2015 موفق شدند تا 6.6 میلیون دوربین به بازار بفرستند اما حالا گزارش کاهش درآمد 200 میلیون دلاری نسبت به فصل چهارم سال مالی 2014 را داده اند.

اوایل امسال بود که عرضه Hero 4 Session را شاهد بودیم اما فروش ضعیف این دستگاه سبب شد تا GoPro قیمت آن را نصب کند. دیگر دوربین های ارزان قیمت تر نیز طی یک سال گذشته عرضه شدند اما حالا تولیدشان متوقف شده، حرکتی که 57 میلیون دلار ضرر به همراه داشته است.

دوربین های 360 درجه و پهپادها فرصت جدیدی را برای کمپانی ایجاد می کنند تا دوباره به کسب درآمد بیشتر منجر شود. برای مثال Omni قیمتی معادل 5 هزار دلار دارد و از 6 دوربین تشکیل شده تا تصاویر 360 درجه بگیرد. فقط 1500 دلار هزینه بدنه این دستگاه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی