ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پهپاد XEagle با قابلیت هدایت از طریق ساعت هوشمند
تکنولوژی

معرفی پهپاد XEagle از کمپانی FLYPRO با قابلیت کنترل از طریق ساعت هوشمند [تماشا کنید]

چند ماهی هست که شایعات متعددی در خصوص اولین پهپاد کمپانی شیائومی با قابلیت هدایت از طریق ساعت هوشمند، به گوش می رسد. اما حالا یک شرکت چینی دیگر پیش دستی کرده و پهپادی را عرضه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

چند ماهی هست که شایعات متعددی در خصوص اولین پهپاد کمپانی شیائومی با قابلیت هدایت از طریق ساعت هوشمند، به گوش می رسد. اما حالا یک شرکت چینی دیگر پیش دستی کرده و پهپادی را عرضه نموده که می توان آن را از طریق ساعت روی مچتان هدایت کنید.

مدت هاست که همه ما انتظار Mi Drone را می کشیم؛ پهپادی که گفته می شود قابلت کنترل از طریق دستبند Mi Band یا ساعت هوشمند Mi Smartwatch را دارد. با این وجود شرکت FLYPRO با معرفی XEagle گوی سبقت را از هموطن خود ربوده است. این محصول در خلال نمایشگاه Hobby Expo در شانگهای رونمایی شد و گفته می شود بیش از همه به کار عکاسی ورزشی در دل طبیعت می آید.

این محصول به همراه یک ساعت عرضه خواهد شد، که علاوه بر وظیفه نشان دادن زمان، می توان از آن برای هدایت XEagle نیز استفاده کرد. پهپاد مورد نظر با قابلیت های متنوع و سخت افزاری کارآمد برای عکاسی همراه است؛ دوربین اصلی آن کیفیت بالایی دارد، همچنین امکان چرخش خودکار نیز برایش در نظر گرفته شده است .

FLYPRO چهار رده مختلف از این محصول را برای فروش در نظر گرفته؛ این مدل ها شامل Advanced، Sport، Lite و در نهایت Professional می شود. کیفیت فیلمبرداری در تمام این مدل ها 4K خواهد بود، اما رده Professional علاوه بر این، مجهز به سیستمی هوشمند برای جلوگیری از برخورد با موانع است.

هنوز هیچ تاریخ مشخصی برای آغاز فروش این محصول اعلام نشده، بنابراین نمی توان با قاطعیت  گفت که XEagle، اولین پهپاد عرضه شده به بازار با قابلیت هدایت از طریق ساعت هوشمندی خواهد بود. همه چیز بستگی به شیائومی و برنامه هایش برای اولین پهپادش، با نام احتمالی Mi Drone، بستگی دارد.

"" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true">
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی