ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی تلفن هوشمند One M9s را با نامی دیگر در خاک لهستان معرفی کرد

کسب و کار اچ تی سی مدتی است که اوضاع خوبی ندارد و معرفی اچ تی سی 10(جدیدترین پرچمدار این شرکت) نیز ظاهرا تاثیری در بهبود کسب و کار نابسامان و بی رونق آن نداشته ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

کسب و کار اچ تی سی مدتی است که اوضاع خوبی ندارد و معرفی اچ تی سی 10(جدیدترین پرچمدار این شرکت) نیز ظاهرا تاثیری در بهبود کسب و کار نابسامان و بی رونق آن نداشته است.

همانطور که پیشتر در خبرها خواندید ارزش سهام این کمپانی روز گذشته افتی 10 درصدی داشت و امروز نیز 3 درصد دیگر کاهش یافت. پرواضح است که این خبر اوقات سرمایه گذاران شرکت تایوانی مورد بحث را تلخ کرده و از طرفی، پیش سفارش های دریافتی آن برای اچ تی سی 10 نیز که از طریق  دو خرده فروشی عمده به بازار چین عرضه گردیدند از مرز 251 دستگاه فراتر نرفته که این مساله هم مزید بر علت شد.

با در نظر داشتن همین اوضاع ناخوشایند برای موبایلی که بی تردید بهترین تلفن هوشمند معرفی شده اچ تی سی تا به حال به شمار می رود، این شرکت دست به اقدامی کاملا عجیب زده و همین امروز محصولی به نام HTC One M9 Prime Camera Edition را در لهستان معرفی کرده است. دستگاهی که در یک کلام همان HTC One M9s  است منتها با نامی جدید.

این تلفن همراه یک نمایشگر 5 اینچی با رزلوشن 1080 در 1920 پیکسل (فول اچ دی) دارد و از پردازنده هشت هسته ای MT6795 مدیاتک با فرکانس 2.2 گیگاهرتز بهره می برد. دو گیگابایت رم در کنار 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء نیز دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای آن را تشکیل می دهند.

در قسمت پشت بدنه این موبایل یک دوربین اصلی 13 مگاپیسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.0 و همچنین لرزشگیر اپتیکال خودنمایی می کند. برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری هم یک دوربین التراپیکسل برای این موبایل در نظر گرفته شده و انرژی مورد نیاز دستگاه را هم یک باتری 2840 میلی آمپر ساعتی تامین می کند.

این تلفن هوشمند همانطور که گفته شد فعلا تنها در لهستان عرضه شده و علاقمندان می توانند با پرداخت مبلغ تنها 23 سنت آمریکا و عقد قرارداد با اپراتور بومی Play آن دریافت نمایند (کل هزینه استفاده از سرویس این اپراتور ماهانه برابر با 25.88 دلار می شود). گفتنی است با استناد به برخی شواهد و مدارک در وبسایت شرکت تایوانی سازنده، انتظار می رود که این محصول به زودی به سایر کشورهای اروپا نیز عرضه گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • peyman fathi
    peyman fathi | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    با اینکه طرفدار پر و پا قرص اچ تی سی هستم ولی با بازاریابی و تبلیغات و نحوه عرضه محصولاتش کاملا مخالفم.ام9 گوشی خیلی خوبی بود ولی اینقدر در کنارش مدل های مختلف رو عرضه کرد که پرچمدار توشون گم شد.الان انتظار داره تو لهستان بفروشه این گوشی؟؟؟وقتی گوشی های قدرتمند و ارزون چینی هست که دیگه فایده ای نداره اینا...مثل ایفون رو همون گوشی های رده بالا مانور بده خیلی بهتره

مطالب پیشنهادی