ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایسوس دعوتنامه ها را ارسال کرد؛ ۱۰ خرداد منتظر معرفی ZenFone 3 باشید

بر کسی پوشیده نیست که ایسوس، علاقه زیادی به معرفی ابزارهای جدید خود در رویداد «کامپیوتکس» دارد. این رویداد از ۳۱ مه الی ۴ ژوئن در تایوان برگزار می شود و در این چند روز، ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

بر کسی پوشیده نیست که ایسوس، علاقه زیادی به معرفی ابزارهای جدید خود در رویداد «کامپیوتکس» دارد. این رویداد از ۳۱ مه الی ۴ ژوئن در تایوان برگزار می شود و در این چند روز، ایسوس احتمالا لشکری از محصولات سری Zen را برای بازدید کنندگان به نمایش خواهد گذاشت.

اما یک روز قبل تر، در تاریخ ۳۰ مه - ۱۰ خرداد، این شرکت تصمیم به برگزاری یک کنفرانس خبری دارد که در آن قرار است از محصولات جدیدی پرده برداشته شود.

در حال حاضر انتظار می رود که برند یاد شده، از خانواده «ZenFone 3» رونمایی به عمل آورد و بعید نیست چندین موبایل مختلف از این خانواده را با قابلیت های مختلف در سبد کالای سازنده ی تایوانی مشاهده کنیم.

در این میان شاید شاهد رونمایی از چند تبلت ZenPad در کنار لپ تاپ های سری ZenBook باشیم. شاید هم شرکت ایسوس بخواهد ساعت هوشمند جدیدی تحت عنوان ZenWatch معرفی کند. از سوی دیگر، از آن جایی که اکنون همه شرکت های بزرگ فعال در حوزه تکنولوژی در حال توسعه یا رونمایی از هدست های واقعیت مجازی هستند، شاید با یک ZenVR نیز رو به رو شویم.

در بخش پایین دعوتنامه، در کنار نام ایسوس می توان نام شرکت اینتل را هم دید و بر همین اساس، به سادگی می توان حدس زد که در تاریخ یاد شده، بیشتر این ابزارها با استفاده از پردازنده های توسعه یافته به دست اینتل نیروی خود را به دست می آورند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حسن عابد
    حسن عابد | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    باسلام.coinage یا همون ابداع واژه zenvolution که ترکیب کلمه revolution با اسم خاص zen شرکت ایسوس میتونه حامل خبری خوش برای طرفدارای پرو پا قرص ایسوس باشه.من خودم تک تک زنفون های ایسوس داشتم و با همشون کار کردم.زنفون ۴ و ۵ و ۶ تا زنفون سری ۲ و لیزر و سلفی و دلوکس و بقیه.اگر اسم اینتل که به جرات میگم ایسوس به کل از قافله پرچمدار ها عقب رونده و هیچ وقت جز تاپ تن ها نبوده دوباره بخواد با مصرف افتضاح باطری که مثل پژو ۴۰۵ گیچ باطری به سمت تهی شدن رو با چشمان غیر مسلح میبینید و مشکلاتی که کاربران ایرانی آماتور با پردازنده های x اتم بابت بروز رسانی های مختلف تو بازار و مایکت و بقیه مارکت های غیر از گوگل پلی که هوشمند نیستند و با آپدیت های اشتباه همیشه کاربران رو سردرگم میکنند ادامه بده باز هم جایگاهی در بین بهترین ها نخواهد داشت.رابط کاربری بسیار شلوغ با بیش از ۳۰ نرم افزار غیر کاربردی توسط ایسوس رقابت رو با برندهای چینی مثل شائومی...LeEco, میزو و حتی هواوی متحول شده در سال ۲۰۱۶ سخت خواهد کرد.من بعد از چهار سال مار با ایسوس یک ماه قبل به سمت شیایونی کوچ کردم.اصلا نمیتونم قیاسشون کنم با همدیگه.امیدوارم زنفون ۳ دوباره جذب کنه طرفدارهای ۱۵ ساله ایسوس رو.....

  • Mohammad Kalhor
    Mohammad Kalhor | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    دوستان از فاصله معرفی لپ‌تاپ تا عرضه در ایران بنظرتون چقدر طول میکشه؟

مطالب پیشنهادی