ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با اپلیکیشن Lexi می توانید از طریق آیفون با دستیار هوشمند آمازون صحبت کنید

اگر نمی خواهید که برای دسترسی به امکانات دستیار صوتی آمازون یعنی الکسا، 180 دلار را برای خرید اسپیکرهای Echo هزینه کنید، اپلیکیشن جدید Lexi همان چیزی است که به دنبالش می گشتید. با نصب ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

اگر نمی خواهید که برای دسترسی به امکانات دستیار صوتی آمازون یعنی الکسا، 180 دلار را برای خرید اسپیکرهای Echo هزینه کنید، اپلیکیشن جدید Lexi همان چیزی است که به دنبالش می گشتید. با نصب این اپلیکیشن در دستگاه های iOS می توانید به طور مستقیم و بدون نیاز به گجت های شخص ثالثی مثل اکو یا Triby با دستیار هوشمند الکسا صحبت کنید.

چیزی که لکسی را بسیار ارزشمند کرده این است که علیرغم داشتن قیمت پنج دلار، تقریبا طیف گسترده ای از قابلیت های اسپیکر اکو مثل امکان سفارش دادن، کنترل از راه دور وسائل هوشمند خانه و همچنین کسب قابلیت های جدید از اپلیکیشن الکسا را پشتیبانی می کند.

مضاف بر این، کاربر می تواند از طریق لکسی از دستیار صوتی آمازون بخواهد که اطلاعاتی از قبیل آخرین خبرها، وضعیت جوی و فیلم های جدید را در اختیارش قرار داده و یا به سوی نزدیک ترین بیمارستان مسیریابی کند. لازم به یادآوری نیست که لکسی برای دسترسی به این امکانات، به یک حساب کاربری آمازون احتیاج دارد.

تنها نقطه ضعف لکسی البته عدم دسترسی آن به سرویس های موزیک و کتاب الکسا است. بنابراین اگر خواستار استریم محتوای صوتی تصویری از سرویس Amazon Prime Music هستید، فعلا ناچارید که به اسپیکرهای اکو متوسل شوید.

اما به غیر از اپلیکیشن 4.99 دلاری لکسی، اپلیکیشن دیگری تحت عنوان Roger هم هست که نسبت به لکسی دو مزیت بزرگ دارد: اولا رایگان است و ثانیا برای پلتفرم اندروید نیز منتشر شده. بنابراین این گزینه را هم می توانید برای استفاده از امکانات دستیار صوتی آمازون مد نظر داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی