ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار مشخصات سخت افزاری تبلت Galaxy Tab 4 Advanced سامسونگ

بر هیچکس پوشیده نیست که سامسونگ در حال توسعه چند دستگاه جدید است که حداقل یکی از آنها، تبلتی در خانواده گلکسی تب خواهد بود. اگرچه تبلت ها در مجموع عملکردی مناسب در بازار از ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

بر هیچکس پوشیده نیست که سامسونگ در حال توسعه چند دستگاه جدید است که حداقل یکی از آنها، تبلتی در خانواده گلکسی تب خواهد بود. اگرچه تبلت ها در مجموع عملکردی مناسب در بازار از خود به جای نمی گذارند، اما ظاهرا کره ای ها حاضر نیستند از تلاش خود در این حوزه دست بردارند و اخیرا مشخصات سخت افزاری تبلتی جدید به نام Galaxy Tab 4 Advanced در اینترنت انتشار یافته است.

تبلت Galaxy Tab 4 Advanced با شماره مدل SM-T536 شناخته می شود و قرار است از نمایشگری 10.1 اینچی با رزولوشن 1280x800 بهره مند باشد. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به پردازنده 1.6 گیگاهرتزی، 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی به همراه پشتیبانی از کارت های میکرو SD اشاره کرد.

Galaxy Tab 4 Advanced همچنین به دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 1.3 مگاپیکسلی و باتری 6800 میلی آمپر ساعتی مجهز بوده و به صورت پیش فرض، سیستم عامل اندروید 6.0 مارشملو روی آن نصب شده است.

samsung-galaxy-tab-4-advanced

سامسونگ در گذشته از عبارت Advanced (پیشرفته) برای دستگاه هایی استفاده می نمود که از استاندارد LTE-Advanced پشتیبانی می کردند اما ظاهرا این بار اوضاع فرق کرده؛ چراکه در مشخصات انتشار یافته، تنها به اتصال از طریق وای فای اشاره شده است. البته می توان احتمال داد که مشخصات فعلی ناقص بوده و باید منتظر رونمایی رسمی از دستگاه ماند. هنوز نمی توان حدس زد که تبلت Galaxy Tab 4 Advanced با چه قیمتی عرضه خواهد شد اما با توجه به قیمت 380 دلاری گلکسی تب 4، بعید است که تبلت جدید قیمتی بیشتر از نسخه قبلی داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی