ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

کالبدشکافی Huawei P9، ماژول دوربین دوگانه آن را به نمایش می گذارد

بالاخره Huawei P9 هم به دست گروه iFixit رسید تا ببینیم درون این تلفن همراه چه قرار گرفته و مهندسین چینی برای پرچمدار جدید خود چقدر ظرافت به خرج داده اند. مهم ترین نکته در ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

بالاخره Huawei P9 هم به دست گروه iFixit رسید تا ببینیم درون این تلفن همراه چه قرار گرفته و مهندسین چینی برای پرچمدار جدید خود چقدر ظرافت به خرج داده اند. مهم ترین نکته در مورد این تلفن همراه، ماژول دوربین دوگانه آن است.

تکنسین های گروه iFixit گجت نام برده را از هم باز کرده و به لطف طراحی ماژولار قطعات آن، گویا تعمیرکردن آن نسبتا آسان است. سیم کشی ها به ظرافت تمام انجام شده و همه قطعات با دقت کنار هم قرار گرفته اند.

همانند آیفون های اپل، ابزار خاصی برای باز کردن پیچ ها لازم است که در غیر این صورت اصلا دسترسی به درون تلفن همراه تقریبا غیر ممکن است. همچنین iFixit می گوید سنسور اثر انگشت P9 به اندازه سنسور Nexus 6P پیشرفته است و پورت USB Type-C از بورد جداست، بنابراین جایگزین کردن آن کار سختی نیست.

در انتها این دستگاه امتیاز تعمیرپذیری 7 از 10 را دریافت کرده که نشان می دهد تعمیر دستگاه چندان کار سختی نیست. اما برخی بخش های تلفن تلاش بیشتری لازم دارند، خصوصا در رابطه با نمایشگر که تعویض آن نیازمند بازگشایی کامل تلفن است. پیچ های مخصوص نیز با هر وسیله ای قابل باز کردن نیستند و نیازمند یک ابزار مخصوص است.

تصاویری از این کالبدشکافی را در زیر می توانید مشاهده کنید:

bUPWK3416WuG4v2n

yuZuSWKR4dcBMiSB

nbtl2tgCHdkVLJVL

hPqtDsT1TBTEbROq

3JPfLtYnNBN6JpDV

tgEX1XcISwKqOIH5

lQBrWRSwidCZBVMP

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی