ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل به دنبال یافتن محلی برای انجام آزمایشات مرتبط با پروژه Titan

وال استریت ژورنال گزارش می دهد که اپل در حال حاضر در پی یافتن مکان هایی برای اجرایی کردن پروژه خودروی هوشمند خود است. این منبع اذعان دارد که اپل سان فرانسیسکو و حومه آن ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

وال استریت ژورنال گزارش می دهد که اپل در حال حاضر در پی یافتن مکان هایی برای اجرایی کردن پروژه خودروی هوشمند خود است. این منبع اذعان دارد که اپل سان فرانسیسکو و حومه آن را برای انجام آزمایشات خود برگزیده و اکنون در حال یافتن مکان هایی وسیع به همین منظور است.

«ویکتور کلمن» (Victor Coleman) مدیر عامل شرکت Hudson Pacific که در امر خرید و فروش املاک در منطقه یاد شده فعالیت دارد، به تحلیلگران گفت: «در حال حاضر شرکت های نامداری تمایل به یافتن مکان هایی بزرگ برای انجام آزمایشات خود دارند و گویا این مورد در آینده بازار بسیار جذاب تری خواهد داشت.»

وی همچنین خبر می دهد که اپل تنها شرکتی نیست که در پی یافتن محلی وسیع جهت انجام آزمایشات مورد نیاز خود است: «تویوتا، تسلا، BMW، بنز و حتی فورد در حال یافتن مجموعه هایی با وسعت بالا برای انجام آزمایشات خود هستند. حالا گوگل خواستار یک محل با ابعادی برابر با ۳۷ هزار متر مربع است در حالی که اپل می گوید به محلی با ابعاد ۷۴ هزار متر مربع نیاز دارد.»

اپل هنوز به شکل رسمی بیان نکرده که در حال توسعه یک خودروی هوشمند است، اما از سال گذشته تا کنون، تمام نشانه ها حکایت از حقیقت داشتن شایعه در مورد پروژه ای با اسم رمز «Titan» دارند. وال استریت ژورنال همچنین خبر می دهد که اپل در سال گذشته تیمی متشکل از ۶۰۰ نفر برای پروژه Titan در اختیار داشته و اکنون در پی افزودن به افراد این تیم است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی