ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه آتی iOS دربرگیرنده اپلیکیشن اختصاصی برای پلتفرم هوم کیت خواهد بود

در حال حاضر دستگاه های متعددی در بازار موجودند که از پلتفرم هوم کیت اپل پشتیبانی می کنند، با این همه، مدیریت این دستگاه ها کار ساده ای نبوده و پیرو نظم خاصی نیست؛ به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

در حال حاضر دستگاه های متعددی در بازار موجودند که از پلتفرم هوم کیت اپل پشتیبانی می کنند، با این همه، مدیریت این دستگاه ها کار ساده ای نبوده و پیرو نظم خاصی نیست؛ به بیان دیگر، آنها که دوست دارند از این پلتفرم استفاده کنند مجبورند اپلیکیشن های جداگانه ای را برای کنترل لامپ های خانه، سیستم امنیتی و دیگر لوازم الکترونیکی خود به کار ببرند.

اما با آمدن iOS 10 احتمالا دیگر جای هیچگونه نگرانی از این بابت نیست چراکه MacRumors ادعا کرده با نقدی در سایت آمازون برخورد کرده که ظاهرا نویسنده اش یکی از کارکنان اپل بوده و مدعی شده نسخه بعدی سیستم عامل همراه اپل یک اپ «اختصاصی و مجزا» برای هوم کیت دارد.

البته این فرد مشخص نکرده که عملکرد اپلیکیشن مورد بحث چطور خواهد بود اما تصور می شود که بیشتر نقش نوعی هاب را برای تمامی گجت های خانگی هوشمند شما که با هوم کیت هم سازگاری دارند، ایفا خواهد کرد.

لازم است اضافه نماییم که وجود این اپلیکیشن در نسخه آتی iOS به هیچ وجه تضمین شده و قطعی نیست چراکه ممکن است اپل آن را کمی با تاخیر ارائه داده یا اینکه کلا از عرضه اش منصرف گردد. از طرف دیگر طبق شواهد، حرف های کارمند اپل صرفا هم حدس و گمان نیست و برپایه اطلاعات موثقی بیان شده است.

در پایان خاطر نشان کنیم که شرکت ساکن کوپرتینو سال قبل درخواست ثبت یک علامت تجاری برای آیکون هوم کیت را تسلیم مراجع مربوطه نمود، به همین خاطر می توان نتیجه گرفت که این کمپانی دست کم در مورد شکل و شمایل اپلیکیشن یاد شده فکر می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی