ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندری منتسب به آیفون ۷؛ ظاهری کاملا مشابه با آیفون 6s

امروز رندری منتشر شده که به آیفون ۷ اپل نسبت داده می شود؛ این رندر که در اصل یک طراحی ساده است، ابعادی دقیقا مشابه با آیفون ۶ اس دارد. از طرفی صرفا همین یک ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

امروز رندری منتشر شده که به آیفون ۷ اپل نسبت داده می شود؛ این رندر که در اصل یک طراحی ساده است، ابعادی دقیقا مشابه با آیفون ۶ اس دارد. از طرفی صرفا همین یک تصویر در دسترس است و نمی توان وجود یا حذف پورت ۳.۵ میلیمتری هدفون را تایید یا رد کرد.

این رندر توسط وب سایت فرانسوی NoWherElse منتشر شده که تقریبا می توان گفت در این زمینه از اعتبار بالایی برخوردار است. تصویر منتشر شده بسیار ساده بوده اما یک نکته را می توان در آن دید که مربوط به دوربین دستگاه می شود.

جایی که برای دوربین در بدنه دستگاه در نظر گرفته شده، بزرگ تر از نمونه های کنونی آیفون است و بر همین اساس می توان متصور بود که اپل سنسور بزرگتری را برای دوربین آیفون ۷ در نظر گرفته است.

از طرف دیگر، پیش از این شایعه شده بود که اپل تصمیم دارد در آیفون ۷ پلاس از دوربین دوگانه بهره گیرد؛ قابلیتی که به نمونه ۴.۷ اینچی آیفون بعدی نخواهد آمد.

dimensions-iphone-7-768x576

طرح منتشر شده کاملا خام است و به سختی می توان نکته دیگری را از نگریستن به آن متوجه شد. اما نکته کلی دیگر این است که ظاهر کلی آن، یادآور آیفون فعلی است؛ شاید اطلاعات قبلی حقیقت داشته باشند و اپل تصمیم داشته باشد آیفون ۷ را با تغییرات ظاهری اندک نسبت به آیفون ۶ و ۶ اس عرضه کند.

تحلیلگر موسسه KGI، آقای «مینگ-چی کو» در روزهای گذشته خبر داده بود که آیفون ۷ تمایز جذابی نسبت به نمونه فعلی این تلفن هوشمند ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Bagher
    Bagher | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

    قابلیتهای شگفت انگیزیش یعنی چی میتونه باشه ؟?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی