ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا موتورولا قصد ارائه یک داک لپ تاپ دیگر را برای نسل آتی موتو اکس دارد؟

اگر تلفن هوشمند اتریکس 4G موتورولا و اکسسوری خاص آن به نام Lapdock را به خاطر داشته باشید حتما تایید می کنید که آن طراحی اندکی جلوتر از زمان خود بود. در آن موقع، سخت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

اگر تلفن هوشمند اتریکس 4G موتورولا و اکسسوری خاص آن به نام Lapdock را به خاطر داشته باشید حتما تایید می کنید که آن طراحی اندکی جلوتر از زمان خود بود. در آن موقع، سخت افزار موبایل آنقدر قدرتمند نبود که بتواند تجربه کار با یک لپ تاپ را در اختیار کاربران قرار دهد و اندروید هم ابدا برای استفاده روی نمایشگرهای بزرگ آماده نبود.

از سال 2011 و شکست تلخ اتریکس برای جلب توجه کاربران، تکنولوژی مذکور نیز پختگی لازم را دریافت کرد و با محصولاتی نظیر ایسوس پدفون و همچنین Continuum ویندوز به نقطه خوبی رسید. حالا با انتشار رندرهای تازه از موبایل موتو اکس 4 موتورولا این احتمال قوت یافته که شرکت مذکور سعی در آزمودن دوباره ایده خود دارد.

همانطور که احتمالا در خبر قبلی خواندید نسل چهارم موتواکس مجموعه ای از 16 پین طلایی را در قسمت انتهایی پشت بدنه اش دارد. وجود این پین ها روی بدنه موتو اکس 4 نشان می دهد که شرکت سازنده دستگاه احتمالا نوعی پورت ویژه داک را روی آن تعبیه کرده است.

ممکن است این تصور در ذهنتان شکل بگیرد که به لطف این پین ها امکان اتصال چیزی شبیه به شارژر به بدنه موبایل فراهم می گردد اما حقیقت این است که پورت های ویژه شارژ معمولا در لبه پایینی  این دستگاه ها قرار داده می شوند و کانکتورهای 16 پینی قابلیت هایی فراتر از این دارند. جالب ترین فرضیه این است که پین های یاد شده احتمالا امکان اتصال دستگاه به یک تبلت یا لپ تاپ را فراهم خواهند کرد.

حقیقت این است که تولیدکنندگان تلاش دارند با یافتن روش های تازه و ارائه تجربیات جدید به کاربران فروش خود را بالا ببرند و کارکردهایی فراتر از میزان فعلی را به تلفن های هوشمند ببخشند.

برای نمونه ال جی تصمیم گرفت که پرچمدار تازه اش را همراه با گروهی از ماژول ها تحت عنوان «دوستان» ارائه نماید. از همین رو اگر لنوو و مشخصا موتورولا نیز چنین تصمیمی داشته باشند زیاد هم نباید تعجب کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی