ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت پنهان جدیدترین آپدیت نرم افزاری خودروهای تسلا: تبدیل شدن پورت شارژ به رنگین کمانی چشمک زن

مدتی است که تسلا رسم تازه ای را در صنعت خودرو بنا نهاده و هر چند وقت یک بار قابلیت های پنهان و غیرمنتظره را در قالب آپدیت های نرم افزاری به خودروهای تولیدی اش ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

مدتی است که تسلا رسم تازه ای را در صنعت خودرو بنا نهاده و هر چند وقت یک بار قابلیت های پنهان و غیرمنتظره را در قالب آپدیت های نرم افزاری به خودروهای تولیدی اش اضافه می کند.

جدیدترین به روز رسانی ارائه شده برای این ماشین ها یک نورپردازی زیبا را پیش روی دارندگان اتومبیل های مدل اس و مدل اکس قرار می دهد، به این ترتیب که اگر دستگیره شارژ این ماشین ها را بدون فاصله ده مرتبه پشت سر هم فشار دهند پورت شارژ مانند یک رنگین کمان شروع به روشن و خاموش شدن خواهد کرد.

این دومین سورپرایز رنگین کمانی تسلا برای مشتریانش است. نخستین بار در ماه آوریل بود که ایلان ماسک به رانندگان خودروهای مدل اس خبر داد اگر سیستم اتوپایلوت ماشین هایشان را چهار بار پشت سر هم فعال نمایند، به جای جاده خاکستری رنگ استاندارد روی نمایشگر کوچک ماشین، یک مسیری رنگین کمانی را خواهند دید.

همانطور که گفته شد امکانات جالب و کوچک در آپدیت های نرم افزاری مدتی است که از سوی تسلا برای محصولات آن در نظر گرفته می شود و این اقدام هر چند ممکن است مورد کپی برداری از سوی دیگر خودروسازان قرار بگیرد اما خود تسلا هم ظاهرا آن را از روی بازی های ویدئویی برداشته است.

این شرکت هفته گذشته از جزئیات طرحی گفت که به موجب آن دارندگان خودروهای تسلا می توانند با پرداخت 3000 دلار اضافه بر قیمت یک ماشین، از کل ظرفیت باتری آن بهره بگیرند و به این ترتیب نسخه ماشینی از خریدهای درون برنامه ای را رسما در صنعت اتومبیل نهادینه کرد.

"" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true">
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی