ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوشش سراسری تلفن همراه و وای فای تا یک سال آینده

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نصرالله جهانگرد، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، از پوشش کامل خطوط شبکه ی تلفن همراه و وای فای در سراسر کشور تا ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نصرالله جهانگرد، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، از پوشش کامل خطوط شبکه ی تلفن همراه و وای فای در سراسر کشور تا یک سال آینده خبر داده و گفته است: «تا یک سال آینده خطوط شبکه ی موبایل و وای فای، سراسر کشور را تحت پوشش خود قرار می‌ دهند».

وی در ادامه ی صحبت های خود با اشاره به وجود ظرفیت لازم برای برگزاری دوره‌ های آموزشی توسعه ی دولت الکترونیک در استان البرز گفت: «از ۱۰ محور اقتصاد مقاومتی، یک محور آن به نقش فناوری اطلاعات بر می گردد که این امر حاکی از اهمیت ویژه ی این بخش است». ایشان استان البرز را «انباشت ثروت و فرصت» دانسته و افزوده اند: «البرز متشکل از کل فرهنگ های ایران است و قطعاً این قابلیت ها مستعد رشد و شتاب دهی در کشور نیز خواهد بود. انتظار می رود چشم انداز استان و ظرفیت ها ترسیم شود تا بر اساس آن تصمیم گیری صورت گیرد».

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران خاطرنشان کرد: «باید به سمت خلق کسب و کار و ثروت آفرینی پیش برویم، که در این زمینه آمادگی داریم». 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Azad3463
    Azad3463 | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    حداقل بگو ببینیم آیا سرعت اینترنت بیشتر و همه جا تحت پوشش میشه؟با اینکه فقط حدف میزنن.

مطالب پیشنهادی