ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش مالی HTC از سه ماهه نخست ۲۰۱۶: روند ثبت زیان ادامه دارد

HTC امروز گزارش مالی خود از سه ماهه نخست سال ۲۰۱۶ را منتشر کرد که می توان آن را چهارمین فصل مالی با زیان پی در پی برای شرکت مورد بحث دانست. شرکت تایوانی که به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

HTC امروز گزارش مالی خود از سه ماهه نخست سال ۲۰۱۶ را منتشر کرد که می توان آن را چهارمین فصل مالی با زیان پی در پی برای شرکت مورد بحث دانست. شرکت تایوانی که به تازگی پرچمدار خود موسوم به HTC 10 را معرفی کرده و به بازار ارسال نموده، خبر از یک زیان خالص ۱۴۸ میلیون دلاری دیگر می دهد.

نکته قابل ذکر، مربوط به کاهش شدید سطح درآمدها می شود. کمپانی مذکور در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۵ موفق شده بود تا درآمدی معادل ۴۱.۵ میلیارد دلار تایوان (۱.۳ میلیارد دلار آمریکا) به دست آورد ولی در دوره مالی گذشته، این رقم به ۱۴.۸ میلیارد دلار تایوان (۴۶۳ میلیون دلار آمریکا) رسیده است که حکایت از یک کاهش درآمد ۶۴ درصدی برای HTC دارد.

البته در این میان باید به نکته ای دیگر هم اشاره کرد: پرچمدار اچ تی سی به تازگی وارد بازار شده و تاثیر خود را بر گزارش مالی این شرکت از سه ماهه اول سال جاری نگذاشته است. حتی درآمد حاصله از فروش هدست واقعیت مجازی Vive نیز در این دوره جای نگرفته. البته باید اشاره داشت که در سال گذشته نیز آمار فروش تلفن همراه One M9 در گزارش مالی سه ماهه اول ۲۰۱۵ جای نگرفته بود.

در حال حاضر اچ تی سی تلاش می کند تا با پایین آوردن هزینه ها و قیمت تمام شده محصولات، درآمد بالاتری کسب کند. آقای «چایلینگ چانگ» (Chialin Chang)، مدیر مالی شرکت مذکور، امروز در حاشیه اعلام عملکرد مالی شرکت متبوعش، گزارش داد که اچ تی سی در پی کاهش هزینه هایش است و پایین آمدن آنها از دوره مالی کنونی آغاز گشته. وی همچنین در خصوص هدست واقعیت مجازی Vive، عنوان نمود که HTC چشم انداز بسیار روشنی در مورد این محصول داشته و انتظار دارد در سال جاری با سود دهی این بخش مواجه گردد.

در این میان آقای چانگ همچنین اذعان داشت که به لطف HTC 10، شرکت تایوانی امیدوار است که بتوانند در سه ماهه سوم سال جاری (از جولای تا سپتامبر) به نقطه سر به سر (درآمدی که حاصل آن نه سود است و نه زیان - درواقع خروج از زیان پی در پی) برسند. وی البته بیان کرد که این یک پیش بینی بر اساس تحقیقات کامل نیست و صرفا حالت یک هدف را برای HTC دارد.


بررسی ویدیویی دیجیاتو از HTC 10 را تماشا کنید:

"" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true">
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • ali
    ali | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    ممنون از نظرات همه ی دوستان.موفق باشین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی