ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل مخصوص بازی ایسر
تکنولوژی

ایسر و برنامه رونمایی از موبایل مخصوص گیمینگ در سه ماهه آخر ۲۰۱۶

کمپانی ایسر در ماه دسامبر سال قبل از تبلت Predator 8 رونمایی کرد؛ محصولی که با هدف تسخیر قلب های عاشقان بازی های موبایلی طراحی شده بود. این تبلت طراحی هیجان انگیزی داشت و از قدرت قابل توجهی در ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

کمپانی ایسر در ماه دسامبر سال قبل از تبلت Predator 8 رونمایی کرد؛ محصولی که با هدف تسخیر قلب های عاشقان بازی های موبایلی طراحی شده بود. این تبلت طراحی هیجان انگیزی داشت و از قدرت قابل توجهی در اجرای بازی های سنگین برخوردار بود. حال خبر می رسد که شرکت مذکور این بار قصد دارد یک موبایل برای گیمرها تولید کند.

همین ماه قبل بود که ایسر از تعدادی کروم بوک جدید و رایانه های رومیزی گیمینگ سری Predator رونمایی کرد. این شرکت در کنار محصولات فوق، تلفن هوشمند Liquid Zest Plus با آن باتری پرتوان ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اش را نیز به همگان معرفی نمود. حالا آقای «S.T. Liew» به عنوان مدیر ارشد واحد «کسب و کار محصولات هوشمند» ایسر، عنوان کرد که شرکتش قصد دارد در سه ماهه چهارم سال جاری، از اولین موبایل مخصوص گیمرهای خود رونمایی کند.

گفته می شود این تلفن هوشمند از سرویس ابری ایسر پشتیبانی خواهد کرد و قرار است قیمتی در حدود ۴۹۹ تا ۵۹۹ دلار داشته باشد؛ یعنی در محدوده ای نزدیک به پرچمداران. هنوز در خصوص ویژگی های سخت افزاری این موبایل هوشمند اطلاعاتی در دست نیست، و حتی اطمینانی نیز بابت استفاده از نام "Predator" برای آن وجود ندارد، گرچه تاکنون ایسر تمام محصولات مرتبط با بازی اش را تحت این برند به بازار عرضه کرده است.

S.T. Liew تاکید دارد که موبایل گیمینگ ایسر، فعلاً در مرحله طراحی و توسعه قرار دارد و هنوز مهندسین شرکت نیز در خصوص مشخصات فنی و ویژگی های ظاهری آن به نتیجه قطعی نرسیده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی