ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر ماکتی از نمونه اولیه آیفون ۷ که جزئیات بیشتری را راجع به این محصول فاش می کند

امروز تصویری از ماکت تلفن هوشمندی نقره ای رنگ به اینترنت راه یافته که بسیاری از رسانه ها آن را منتسب به نمونه ای اولیه از آیفون ۷ می دانند و بر طبق آنچه قابل ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

امروز تصویری از ماکت تلفن هوشمندی نقره ای رنگ به اینترنت راه یافته که بسیاری از رسانه ها آن را منتسب به نمونه ای اولیه از آیفون ۷ می دانند و بر طبق آنچه قابل مشاهده است به نظر می رسد اپل، کمپانی تولید کننده ی این محصول، عاقبت تصمیم گرفته تا در نسل آتی آن نوارهای مرتبط به آنتن که در پشت دستگاه قرار داشتند را حذف نماید؛ مسئله ای که طی سال جاری راجع به آن شایعات و حدس و گمان های بی شماری را شنیدیم.

در بخش پایینی ماکت مورد بحث نیز شاهد حضور درگاه «Smart Connector» هستیم، درگاهی که حضور یا عدم حضورش تا کنون جنجال ها و گمانه زنی های متعددی را در پی داشته و ضمناً‌ آنطور که از شواهد بر می آید ظاهراً بالاخره در آیفون بعدی برآمدگی دوربین اصلی رفع شده و بخش پشتی موبایل مورد اشاره مسطح و یکنواخت تر گشته است.

ناگفته نماند بر حسب آنچه در تصویر می بینیم، تغییرات ظاهری دیوایس در حدی نیستند که از یک نسل تازه ی آیفون که پس از آخرین مدل S آن به بازار می آید انتظار می رفته و البته هنوز بحث ها و حدس و گمان ها پیرامون آنکه آیفون ۷ از جک سه و نیم میلیمتری هدفون بهره خواهد برد یا شرکت سازنده آن را برای ضد آب کردن دیوایس و ایجاد فضای بیشتر جهت جا دادن باتری بزرگتر در دستگاه حذف کرده پا بر جا هستند.

iphone-7

بد نیست به این نکته نیز اشاره داشته باشیم که روز گذشته شماتیکی از طراحی آیفون ۷ انتشار یافت که بر اساس آن به نظر می رسید این اسمارت فون از نظر طراحی شامل تحولی بزرگ نشده و البته اندکی قبل تر، تحلیل گر برجسته استراتژی های برند ساکن کوپرتینو، Ming-Chi Kuo، اشاره کرده بود آیفون ۷ «فاقد ویژگی های جذاب چندانی» برای رسیدن به نرخ فروش بالا است.

نظر شما در این رابطه چیست و فکر می کنید نسل آتی اسمارت فون های اپل با چنین شکل و شمایل و امکاناتی قادر خواهند بود نظر کاربران را به خود جلب کنند و یکبار دیگر در بحث فروش رکورد ساز شوند یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • mkh
    mkh | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    حالا ایفون جدید کی میاد ؟ من میخوام تا دو سه ماه دیگه گوشی بگیرم ... ارزش صبر گردن داره یا نه؟

  • hhh
    hhh | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    کلی کلیپ درباره ایفون 7اومد که ممکنه صفحش باز بشه...تا بشه..پرواز کنه...و....البته قبل از هر ایفونی اینجور کلیپا میومد ولی اخرش با یه قیافه تکراری و ارتقا سخت افزاری که کمتر معلوم میشه تو کار مواجه میشیم.

  • Metal
    Metal | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    فقط سك نكته اون سه نقطه پايين مگه اسمارت كانكتور نيست ؟!
    اگر ست براي چي هست ؟!
    و اگر نيست پس براي چي هست ؟!

  • محمد
    محمد | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    دیگه حالم از سیاست اپل بهم میخوره ...

  • m_b
    m_b | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    والا اگه مردم عقلشون به چشم شون باشه زیاد نمیخرن...
    والی اگه زیاد فروش بره اون موقع باید تحقیقات گسترده انجام داد و دید عقلشون دقیقا به کجاشونههه...??

مطالب پیشنهادی