ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت در تلاش است تا پشتیبانی از اکستنشن ها را به نسخه موبایلی مرورگر اج بیافزاید

اگر بگوییم مایکروسافت این اواخر کار زیادی برای ویندوز فون انجام نداده پُر بیراه نگفته ایم چراکه عمده تمرکز این شرکت به جای بازار لپ تاپ و محصولات هیبریدی روی سیستم های دسکتاپی قرار داشته ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

اگر بگوییم مایکروسافت این اواخر کار زیادی برای ویندوز فون انجام نداده پُر بیراه نگفته ایم چراکه عمده تمرکز این شرکت به جای بازار لپ تاپ و محصولات هیبریدی روی سیستم های دسکتاپی قرار داشته است.

اما این غول نرم افزاری به تازگی تایید کرده که یک قابلیت تازه را برای نسخه موبایلی مرورگر اج خود ارائه می دهد و آن امکان جالب توجه چیزی نیست جز قابلیت افزودن اکستنشن ها.

شرکت ساکن ردموند اعلام داشته که همزمان با ارائه آپدیت سالانه ویندوز در تابستان امسال، افزونه ها را هم برای نسخه موبایلی مرورگر اج خود ارائه خواهد کرد. طبق گفته سخنگوی این کمپانی، تعدادی از این افزونه ها شامل ادبلاک یا همان مسدود کننده تبلیغات، OneNote Web Clipper، ترنسلیتور یا مترجم و مواردی از این دست از همان ابتدای اضافه شده این قابلیت به کاربران عرضه خواهند شد.

به این ترتیب توسعه دهندگان امکان می یابند که اکستنشن های جدیدشان را به استور مایکروسافت ارائه نمایند، اما اینکه سازگاری محصولات موجود در استور این شرکت با مرورگر اج تا چه اندازه خواهد بود، مساله ایست که برای روشن شدنش لازم است هنوز صبر کنیم.

کمپانی تحت مدیریت ساتیا نادلا در جریان کنفرانس بیلد 2015 خود اعلام نموده بود که نمی تواند از همان ابتدا اکستنشن را به نسخه موبایلی اج بیافزاید و این مساله با برخی مشکلات عملکردی و همچنین طراحی در بخش رابط کاربری روبرو خواهد بود اما ظاهرا حالا که به تایید مایکروسافت چنین قابلیتی قرار است به دستگاه های موبایل بهره مند از ویندوز 10 موبایل بیاید، کلیه مسائل و مشکلات قبلی مرتفع گردیده اند.

"" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true">
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر ناظریه
    امیر ناظریه | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    خیلی خوب میشه

مطالب پیشنهادی