ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چینی ها در سه ماهه اول ۲۰۱۶، بیش از ۱۰۴ میلیون موبایل خریده اند

دیجی تایمز امروز گزارش می دهد که در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۶، به طور کلی ۱۰۴.۷ میلیون موبایل در کشور چین به فروش رسیده است. چنین رقمی حکایت از رشد ۲۰.۱ درصدی در قیاس ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

دیجی تایمز امروز گزارش می دهد که در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۶، به طور کلی ۱۰۴.۷ میلیون موبایل در کشور چین به فروش رسیده است. چنین رقمی حکایت از رشد ۲۰.۱ درصدی در قیاس با مقطع زمانی مشابه در سال ۲۰۱۵ دارد.

در بین شرکت های برتر، اپل رتبه نخست فروش را به خود اختصاص داده است. البته دیجی تایمز فروشندگان داخلی و خارجی چین را از هم جدا کرده. این منبع گزارش می کند که اپل موفق به فروش ۱۳.۵ میلیون آیفون در این کشور شده است، در حالی که سامسونگ ۷.۵ میلیون گلکسی فروخته و در رتبه بعدی، اچ تی سی با فروش ۳۰۰ هزار موبایل حضور دارد. پس از آن نوبت به مایکروسافت و لومیاهایش می رسد که ۲۰۰ هزار واحد فروش داشته اند. موتورولا، ال جی و سونی نیز هر کدام موفق به فروش ۱۰۰ هزار موبایل در چین شده اند.

بزرگترین فروشنده موبایل که ساکن این کشور هم هست، هوآوی بود و با فروش ۱۴.۱ میلیون دستگاه در رتبه نخست جای گرفت. با فروش ۱۲.۲ میلیون تلفن هوشمند، Oppo رتبه دوم را از آن خود کرد و سپس BBK Electronics با فروش ۱۱.۸ میلیون موبایل در جایگاه سوم ایستاد. جالب است که شیائومی تنها ۸ میلیون موبایل در این دوره به فروش رسانده است.

در واقع تولیدکنندگان خارجی، ۲۱.۷ میلیون موبایل در چین به فروش رسانده اند در حالی که سازندگان داخلی، مسئول فروش ۸۳ میلیون موبایل بوده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی