ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند آنر V8 هوآوی رسما معرفی شد؛ کایرین 950 و چهار گیگابایت رم در لیست امکانات

صبح امروز تلفن هوشمند آنر V8 رسما و در حالی که اغلب امکانات و مشخصات آن پیشتر لو رفته بود در چین معرفی گردید. این موبایل دارای یک نمایشگر 5.7 اینچی QHD  با رزلوشن 1440 ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

صبح امروز تلفن هوشمند آنر V8 رسما و در حالی که اغلب امکانات و مشخصات آن پیشتر لو رفته بود در چین معرفی گردید.

این موبایل دارای یک نمایشگر 5.7 اینچی QHD  با رزلوشن 1440 در 2560 پیکسل است و از چیپست هشت هسته ای کایرین 950، چهار گیگابایت رم LPDDR4، سی و دو و یا 64 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا ظرفیت 128 گیگابایت بهره می برد.

در قسمت پشت بدنه آنر V8 یک دوربین دوگانه (هر کدام 12 مگاپیکسل) خودنمایی می کند که البته یکی از آنها برای گرفتن تصاویر 360 درجه تعبیه گردیده است. دوربین جلویی این موبایل نیز 8 مگاپیکسلی است و می توان از آن برای گرفتن سلفی یا برقراری تماس های تصویری بهره گرفت.

در قسمت پشت بدنه این موبایل هم یک اسکنر اثر انگشت جا خوش کرده است و تامین انرژی مورد نیاز آن هم به یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی محول گردیده که قادر است به لطف پشتیبانی از آداپتور 9V2A در کوتاه ترین زمان ممکن شارژ گردد.

گفتنی است که مُد ویژه ای تحت عنوان Super-saving نیز برای این تلفن هوشمند در نظر گرفته شده است که در زمان پایین بودن میزان شارژ باتری به شکلی بهینه از میزان باقی مانده در آن استفاده می کند.

در کنار پورت یو اس بی Type-C، پشتیبانی از ارتباط NFC نیز برای این موبایل فراهم گردیده تا برای کار کردن با سرویس پرداخت این شرکت موسوم به هوآوی وی مشکلی نداشته باشد. اندروید 6.0 از قبل روی جدیدترین تلفن همراه شرکت چینی یاد شده نصب گردیده که به رابط کاربری اختصاصی آن موسوم به EMUI 4.1 مزین شده.

قیمت تعیین شده برای نسخه 32 گیگابایتی این تلفن همراه برابر با 384 دلار عنوان شده و مدل 64 گیگابایتی هم در حدود 430 دلار برای علاقمندانش آب می خورد. طلایی، نقره ای، رز گلد و طلایی-سفید هم آپشن های رنگی ارائه شده برای محصول تازه هوآوی هستند.

The-honor-V8.jpg The-honor-V81

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • سینا اکیری
    سینا اکیری | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    من همیشه از هوآوی و گوشی های هوآوی خیلی بدم میومد و به همه پیشنهاد میکردم که از این برند استفاده نکنن.
    خیلی داستان پیچیده ای داره که نمیشه گفت. اما سرانجام من Huawei G8 رو خریدم. از هر نظر عالیه . هبچ چیزی کم نداره حتی تفاوتی هاش با پرچمداران خیلی کمه. حالا عاشق هوآوی شدم و به همه معرفی میکنم. البته این برند گوشی های بد هم واقعا داره.

  • سید مهدی
    سید مهدی | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

    الان هوآوی سردر شرکتش باید بنویسه:
    از خاک به افلاک.....:huawei:

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی