ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فریم ریت بازی ها در ویندوز 10 افزایش خواهد یافت

مایکروسافت با سیاست هایی که پیرامون سیستم عامل جدید خود به کار گرفته سعی دارد ویندوز 10 را به بهترین مکان برای بازی کردن تبدیل کند. یکی از این برنامه ها، انتشار عناوین انحصاری اکس ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۱:۴۵

مایکروسافت با سیاست هایی که پیرامون سیستم عامل جدید خود به کار گرفته سعی دارد ویندوز 10 را به بهترین مکان برای بازی کردن تبدیل کند. یکی از این برنامه ها، انتشار عناوین انحصاری اکس باکس وان برای جدیدترین نسخه از ویندوز خواهد بود. حال مایکروسافت تایید کرد به سازندگان اجازه استفاده از فریم بالاتر در ویندوز 10 را داده است.

به نظر می رسد علت اصلی این تصمیم به اعتراضات تولیدکنندگان باز می گردد که می خواستند از فریم ریت بالاتری در پروژه های خود استفاده کنند. برای درک بهتر این موضوع شاید بهتر باشد Quantum Break مثال بزنیم. همان طور که می دانید این عنوان ماه قبل برای پلتفرم های پی سی و اکس باکس وان منتشر شد.

متاسفانه برخلاف وعده های مایکروسافت، نسخه پی سی بازی علمکرد چندان مناسبی نداشت که یکی از آن ها به مشکلات عدید فریم ریت بازی مربوط بود. این حرکت مایکروسافت بدون شک موجب خواهد شد تا بازیکنان تجربه ای به مراتب بهتر را در بازی های ویندوز 10 تجربه کنند.

البته آزادسازی فریم ریت بیشتر تنها خبر خوب امروز برای ویندوز دارها نبود. سازنده اکس باکس وان در اقدامی دیگر اعلام کرد پشتیبانی از تکنولوژی های AMD FreeSync و NVIDIA G-SYNC هم به ویندوز 10 اضافه خواهد شد؛ تکنولوژی هایی که برای کیفیت بهتر تصویر در مانیتور استفاده می گردند.

همان طور که در ابتدای متن اشاره کردیم، مایکروسافت قصد دارد تا بازی های بیشتری را از اکس باکس وان به ویندوز 10 پورت کند. آن ها تاکنون عناوینی مانند کوانتوم بریک، نسخه بازسازی شده گرز آف وار و Killer Instinct را برای هر دو پلتفرم منتشر کردند. در آینده هم شاهد انتشار بازی هایی مانند ReCore و نسخه محدودتر Forza 6 در  ویندوز 10 هستیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Sina_Berenji
    Sina_Berenji | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

    خب این یعنی چند فریم بر ثانیه؟

مطالب پیشنهادی