ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو مشغول توسعه تبلتی ۱۸.۴ اینچی و دارای ۴ گیگابایت حافظه رم است

لنوو یکی از بزرگترین شرکت های چینی فعال در عرصه ی تکنولوژی محسوب می شود و شواهد و اخبار همگی نشان می دهند که این کمپانی بنا دارد به زودی از محصولاتی جدید رونمایی به عمل ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

لنوو یکی از بزرگترین شرکت های چینی فعال در عرصه ی تکنولوژی محسوب می شود و شواهد و اخبار همگی نشان می دهند که این کمپانی بنا دارد به زودی از محصولاتی جدید رونمایی به عمل آورد. در همین راستا شرکت مذکور دو رویداد را به ترتیب در ۲۸ اردیبهشت و ۳۰ خرداد ترتیب و به همگان وعده داده تا در مراسم های مورد اشاره عموم را شگفت زده نماید.

در این بین تبلتی در دست توسعه از لنوو در پایگاه داده GFXBench رویت گشته که ابداً بعید نیست طی روزهای آتی به صورت رسمی معرفی گردد. این تبلت که شماره مدل PB2-690N را یدک می کشد، به نمایشگری ۱۸.۴ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز شده؛ ابعادی که به نوعی ما را یاد گلکسی View از سامسونگ می اندازند و بعید نیست چینی ها بخواهند به این طریق به رقابت محصول همتای کره ای خود بروند.

ناگفته نماند که دستگاه مورد بحث قدرت خودش را از یک چیپست اسنپدراگون ۶۵۲ یا ۶۵۰ در کنار پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۵۱۰ خواهد گرفت و شرکت سازنده آن را به ۴ گیگابایت حافظه ی رم در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی مجهز کرده است.

در فهرست پایگاه داده ی GFXBench آمده که تبلت غول پیکر لنوو اندروید ۶.۰.۱ مارشملو را اجرا خواهد نمود و البته نکته ی عجیب اینکه در مقابل بخش سیستم عامل به شکلی غیر معمول عبارت «اندروید نگارش گوگل» ثبت گشته. ضمناً در قسمت پشتی دیوایس هم شاهد حضور یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هستیم و قسمت جلویی نیز از دوربینی با کیفیت ۰.۳ مگاپیکسل میزبانی به عمل می آورد.

حال باید منتظر ماند و دید لنوو چه زمان از تبلت ۱۸.۴ اینچی خودش با مشخصه هایی که در بالا به آنها پرداختیم رونمایی خواهد کرد و آیا این تبلت می تواند عرصه ی رقابت را بر دیگر رقبای خودش همچون Galaxy View سامسونگ تنگ نماید یا خیر.

Lenovo-PB2-690N-tablet-GFXBench_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی