ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دو بازی بعدی نینتندو برای پلتفرم های موبایل، کاملا رایگان خواهند بود

بنابر گزارش هایی که اخیرا انتشار یافته اند، دو بازی بعدی نینتندو برای پلتفرم های iOS و اندروید به صورت کاملا رایگان عرضه خواهند شد. کمپانی ژاپنی نینتندو ماه گذشته اعلام کرده بود که دو ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۰۰:۳۰

بنابر گزارش هایی که اخیرا انتشار یافته اند، دو بازی بعدی نینتندو برای پلتفرم های iOS و اندروید به صورت کاملا رایگان عرضه خواهند شد. کمپانی ژاپنی نینتندو ماه گذشته اعلام کرده بود که دو بازی موبایل براساس فرنچایزهای محبوب Animal Crossing و Fire Emblem در دست تولید دارد اما اشاره ای به قیمت گذاری آنها نشده بود.

اولین اپلیکیشن نینتندو برای اسمارت فون ها، شبکه ای اجتماعی به نام Miitomo بود که گرچه عملکردی کاملا متفاوت با آنچه انتظار می رفت دارد، اما توانست ظرف مدتی کوتاه، میلیون ها طرفدار را به خود جذب کرده و ژاپنی ها را به ساخت بازی برای موبایل های هوشمند ترغیب سازد.

حالا مدیر اجرایی ارشد کمپانی DeNA، ایسو موریاسو، به تازگی طی مصاحبه ای گفته که «Fire Emblem و Animal Crossing هردو اپلیکیشن هایی رایگان خواهند بود»، بنابراین بدیهی است که باید منتظر استفاده از میکروترنسکشن یا همان خریدهای درون برنامه در عناوین جدید نینتندو برای موبایل باشیم. لازم به اشاره است که DeNA یکی از شرکت های شناخته شده ژاپن بوده به عنوان شریک تجاری نینتندو در پروژه این شرکت برای عرضه 4 بازی موبایل تا ماه مارس 2017 ظاهر می شود.

موریاسو تاکید کرده که دو اپلیکیشن جدید، شباهت بیشتری به یک بازی خالص خواهند داشت و دیگر شاهد اپلیکیشنی برای ارتباط صرف با دوستان و آشنایان نخواهیم بود. با توجه به برنامه نینتندو برای عرضه سه اپلیکیشن دیگر تا ماه مارس 2017، می توان انتظار داشت که بازی های موبایلی Fire Emblem و Animal Crossing تا پاییز امسال در دسترس قرار گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی