ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ به نام هنر که خلاقیت را آفرید

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Maestria

Maestria

Maestria فقط یک بازی سرگرم کننده نیست، بلکه اثری هنری است که برای درک بهترش باید از تمامی حواس شش گانه استفاده کرد. بازی با گرافیک هنری بی نظیر و موسیقی های بسیار زیبا خود جادو می کند. گیم پلی هم که جای خود دارد. مکانیزم Maestria بدین صورت که در هر مرحله تعدادی زنگ بسیار بزرگ وجود داشته و باید با پخش کردن موسیقی توسط یک چوب جادویی، تمام آن ها را به صدا در بیاورید. البته فراموش نکنید ترتیب آن ها مهم است. با پیشروی در بازی هم چینش زنگ ها بیشتر بازیکن را به فکر فرو برده و او مجبور می کند تا از سلول های خاکستری بیشتری استفاده نماید. نمی خواهیم شما را مجبور به دانلود عنوانی کنیم، اما تجربه Maestria واقعا لذت بخش است. چه بسا شباهت بصری بازی با عنوان شاهکار Monument Valley خاطرات خیلی ها تکرار کند.

Maestria

Maestria

سازنده: Antoine Latour قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 135 / 101 مگابایت زبان:

Sea Hero Quest

Sea-Hero-Quest

توانایی ما در ارتباط با دیگران و خلق لحظه های خاطره انگیز همان چیزهایی هستند که ما را می سازند. اما Dementia آمده تا این لذت را از ما بگیرد. این بیماری باعث می شود انسان خاطرات خود را از دست بدهد. Sea Hero Quest تنها یک بازی نیست، بلکه می خواهد شما را وارد یک ماجراجویی برای کمک به دانشمندان درون خود بکند. ببینید یکی از اولین نشانه های دمانس از دست دادن مهارت ناوبری است.در Sea Hero Quest باید کنترل یک قایقی را داشته و با گردش در مناطق گوناگون، خاطراتی را جمع آوری کنید. این نحوه ناوربری شما در سرورها، به صورت ناشناس، ثبت شده و با ترکیب داده های دیگر بازیکن ها به یک بانک جهانی اطلاعات تبدیل می گردد. سپس از این داده ها به عنوان معیاری در تحقیقات خود استفاده می کنند. نکته جالب اینجاست گفته شده هر دو دقیقه انجام Sea Hero Quest معادل پنج ساعت تحقیق در آزمایشگاه ها هست. برای اطلاعات بیشتر، استودیو سازنده از دانشمندان گوناگونی کمک گرفت.

Sea Hero Quest

Sea Hero Quest

سازنده: GLITCHERS قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 119 / 83 مگابایت زبان:

Aliens vs. Pinball

Zen Pinball 2_20160421151734

شنیده اید می گویند از هر خودرو، وانت اش را می سازند؟ حکایت بازی های پین بال [Pinball] را دارد. از دوران شکل گیری این سبک عناوین در صنعت بازی های ویدیویی، شاهد آثار زیادی با محوریت پین بال بودیم. اکنون استودیو معروف Zen آمده تا ما را با بیگانگان رو به رو کند؛ موجودات عجیب فیلم های محبوب Alien. در بازی سه نوع میز مختلف از آثار گوناگون این سری وجود دارد که بسته به سلیقه خود می توانید انتخاب نمایید. نکته جالب بازی اینجاست که استودیو سازنده از صداهای اصلی عناوین این فرنچایز استفاده کرده که بدون شک دارای جذابیت های خاص خود است. برای اطلاعات بیشتر، در پین بال باید توپی را وارد یک میز پر از چالش های گوناگون کرده و مانع از افتادن توپ [در اینجا خوردن توسط بیگانگان] شوید.

Aliens vs. Pinball

Aliens vs. Pinball

سازنده: ZEN Studios قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 42.8 / 63 مگابایت زبان:

Bejeweled Stars

5

قبل از نبرد زامبی با گیاهان، استودیو PopCap با عنوان Bejeweled توانسته بود سری میان سرها درآورد. اگر نگاهی کوتاه به آمار و ارقام بیندازیم، متوجه می شویم تاکنون صدها میلیون نفر این بازی اعتیادآور را تجربه کرده اند. خیلی وقت بود شاهد عنوانی جدید از سری مورد بحث نبودیم تا این که در هفته گذشته زمان تجدید دیدارها با Bejeweled Stars فرا رسید. هسته اصلی گیم پلی این قسمت هم همانند قبل بوده و باید با کنار هم قرار دادن اشکال مشابه امتیاز بگیرید. برای درک بهتر این موضوع می توان Candy Crush را مثال زد. وجود محیط های رنگارنگ و مراحل متنوع باعث خواهد شد تا احساس خستگی نکنید. البته نباید از قدرت های جذاب هم گذشت. بله، با پیشروی در Bejeweled Stars می توانید به قابلیت های ویژه ای دست یابید تا در طول انجام بازی به کمک تان بیایند.

Bejeweled Stars

Bejeweled Stars

سازنده: Electronic Arts قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 94.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • رهگذر
    رهگذر | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    "برای درک بهترش باید از تمامی حواس شش گانه استفاده کرد"
    منطورتون شش دنگ حواس بود یا یک حس ماورایی؟!?

  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    سلام خسته نباشید
    میخواستم خواهش کنم لطفا از کلمات "به نام..." فقط برای خدا استفاده کنید چون فقط با نام خدا باید آغاز کرد حتی اگه منظور , چیز دیگه ای باشه
    خیلی ممنون

    • مسیح م
      مسیح م | ۱۶ دی ۱۳۹۵

      به نام هنر
      به نام هنر
      به نام هنر

  • احمد
    احمد | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

    دست شما درد نکنه هفته پیش که نداشتید قیافه من ? اینجوری بود

مطالب پیشنهادی