ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن های هوشمند اکسپریا اکس و اکس پرفورمنس تنها 20 گیگابایت ظرفیت خالی دارند

همانطور که احتمالا در جریان هستید، شرکت سونی موبایل های خانواده اکسپریا اکس را در ماه فوریه و همزمان با گلکسی اس 7 سامسونگ و جی 5 الجی معرفی کرد، اما هنوز هم که هنوز ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

همانطور که احتمالا در جریان هستید، شرکت سونی موبایل های خانواده اکسپریا اکس را در ماه فوریه و همزمان با گلکسی اس 7 سامسونگ و جی 5 الجی معرفی کرد، اما هنوز هم که هنوز است این محصولات را به بازار عرضه نکرده است.

خوشبختانه آنطور که خبر رسیده اکسپریا اکس، اکس ای و اکس پرفورمنس اواخر این ماه از راه می رسند اما تا آن موقع، اگر قصد خرید این دستگاه ها را دارید باید به اطلاع تان برسانیم که حافظه داخلی محصولات آتی سونی به مراتب کمتر از 32 گیگابایت عنوان شده برای آنهاست.

طبق اعلام کمپانی سازنده، از 32 گیگابایت حافظه داخلی اکسپریا اکس و اکس پرفورمنس 12 گیگابایت آن به فریمور اختصاص یافته و مابقی آزاد است. بنابراین کاربران این دو موبایل تنها 20 گیگابایت ظرفیت برای ذخیره سازی موسیقی، اپلیکیشن و فایل های مد نظرشان دریافت خواهند کرد. البته سونی پیشتر این هشدار را به کاربران خود داده بود اما اهمیت آن از این جهت است که تلفن های هوشمند زد 5 و زد 5 کامپکت 27 گیگابایت حافظه دارند و این انتظار وجود دارد که محصولات جدیدتر شرکت سازنده از این نظر بهتر باشند.

تلفن های هوشمند اندرویدی که با ظرفیت 32 گیگابایت ارائه می شوند به طور معمول بین 24 تا 25 گیگابایت حافظه آزاد دارند و اینکه سونی اعلام کرده جدیدترین اسمارت فون هایش با 20 گیگابایت ظرفیت خالی در اختیار کاربران قرار می گیرند می تواند برای خیلی ها ناامید کننده باشد. در مورد اکسپریا XA هم باید بگوییم که این دستگاه تنها 16 گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی دارد که  از این میزان 11 گیگابایتش خالیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • امیرحسین
    امیرحسین | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    جالبه تا همین چند وقت پیش که سامسونگ یکم فضای داخلیش بیشتر از موبایل برندهای دیگه اشغال بود میگفتین توهین به مشتری و از این حرفا. ولی الان طرفدارهای سونی اینجا اومدن میگن هرچه فضای داخلی پرتر سیستم پایدارتر و از این حرفا :))))

    • Reza shirinnejad
      Reza shirinnejad | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

      مشکل مدیریت رم رو یادت رفته؟ ?
      سامسونگ بهتره ی فکری واسه تاچ ویز بکنه!
      یکی از دوستان عکس گذاشته بود از 4 گیگ رم کلا 1.5 گیگ در دسترس بود بقیش اشغال شده بود? ?

      • ramtin
        ramtin | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

        فعلا که سامسونگ داره تو عملکرد چیزی کم نمیزاره و تو تست از اچ تی سی 10 خیلی بهتر بوده و تو مشکل مدیریت رم تو اس 6 که با یه اپدیت رفع شد و اون از اون دوستانت بپرس موقع اسکرین گرفتن چند تا برنامه باز بوده 40 تا یا 50 تا ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی