ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن های هوشمند موتو جی 4 و موتو جی 4 پلاس احتمالا مجوز FCC را دریافت کرده اند

همانطور که احتمالا در خبرها خوانده اید تلفن های هوشمند موتو جی 4 و موتو جی 4 پلاس موتورولا در تاریخ 28 اردیبهشت معرفی می شوند و اکنون در حالی که چیزی تا آن روز ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

همانطور که احتمالا در خبرها خوانده اید تلفن های هوشمند موتو جی 4 و موتو جی 4 پلاس موتورولا در تاریخ 28 اردیبهشت معرفی می شوند و اکنون در حالی که چیزی تا آن روز باقی نمانده، دو دستگاه یاد شده ظاهرا تاییده FCC آمریکا را هم دریافت کرده اند.

اسناد منتشر شده به دست آمده از این سازمان دو تلفن هوشمند با شماره مدل های XT1622  و XT1642 را نشان می دهد و با در نظر داشتن اینکه نسخه ویژه آمریکای نسل سوم موتو جی با شماره مدل XT1540 عرضه گردید، این گمانه زنی تقویت می گردد که دو دستگاه اشاره شده در این اسناد همان موبایل های موتو جی 4 و موتو جی 4 پلاس باشند.

جالب است بدانید که دیگر تصویر به دست آمده از وبسایت FCC نشان می دهد یکی از این موبایل ها ابعادی برابر با 153 در 76.6 میلیمتر دارد که با نسل آخر موتو جی با ابعاد 142 در 72.4 میلمتر همخوانی دارد.

در هر حال پیش بینی می شود که موتو جی 4 نمایشگری 5.5 اینچی با رزلوشن 1080 در 1920 پیکسل را در خود جای داده باشد. تست گیکبنچی که اوایل امروز خبرش را منتشر کردیم هم نشان می داد که این موبایل از چیپست اسنپدراگون 617 و 3 گیگابایت رم بهره می برد.

موتو جی 4 یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی را در خود جای داده در حالی که مدل اعلای آن یعنی موتو جی 4 پلاس از یک دوربین اصلی 16 مگایپسکلی استفاده خواهد کرد و هر دوی این محصولات نیز برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری به یک دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی مجهز شده اند.

سال گذشته نسل سوم تلفن هوشمند موتو جی به خاطر داشتن استاندارد IPx7 عنوان نخستین دستگاه ضد آب از این خانواده را به خود اختصاص داد و آنطور که در خبرها آمده بود موتورولا از نوعی پوشش نانو برای افزودن این ویژگی به موبایل های تولیدی اش بهره گرفته بود. اینکه آیا همین اتفاق برای دو تلفن هوشمند مورد بحث هم رخ می دهد یا خیر مساله ایست که صرفا با گذشت زمان مشخص می گردد.

اسناد به دست آمده از FCC

Labels-from-the-FCC-certification-reveal-two-different-models-possibly-the-Moto-G4-and-Moto-G4-Plus.jpg

ابعاد یکی از دستگاه ها هم مشخص شده

The-measurement-of-one-of-the-models-is-listed-on-this-diagram.jpg

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی