ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رئیس واحد Google for Work سکان هدایت تیم واقعیت مجازی گوگل را در دست گرفت

در سال 2010 میلادی که گوگل به استخدام Amit Singh علاقمند شد، این فرد حدودا بیست سالی را در اوراکل کار می کرد. اما با پیوستنش به غول جستجوگر، واحدی تحت عنوان Google for Work ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

در سال 2010 میلادی که گوگل به استخدام Amit Singh علاقمند شد، این فرد حدودا بیست سالی را در اوراکل کار می کرد. اما با پیوستنش به غول جستجوگر، واحدی تحت عنوان Google for Work (ارائه دهنده تکنولوژی های پیشتاز مبتنی بر کلاود) پا گرفت و با مدیریت این فرد لایق به جایگاه های خوبی هم دست یافت.

حالا اما، شرکت ساکن مانتین ویو در نظر دارد که از تجربیات Amit Singh در بخش های دیگر گوگل بهره بگیرد و با استناد به توئیتی که روز گذشته منتشر گردید، او به واحد تازه واقعیت مجازی گوگل منتقل می شود که اخیرا راه اندازی شده است تا سکان هدایت آن را به دست بگیرد.

این تغییر پست می تواند نشان دهنده اهمیت بالای واقعیت مجازی برای گوگل باشد چراکه Singh دارایی ارزشمندی برای این کمپانی است و پیشتر نیز آن را از تجربیات خود بهره مند کرده است. با این همه، همانطور که پیشتر مشخص گردید گوگل واقعیت مجازی را ابزاری برای رسیدن به هدف دیگری می داند و در اصل تمایل دارد تمرکز خود را روی واقعیت افزوده قرار دهد؛ دنیایی که در آن، استریم مستمر و بی وقفه اطلاعات زندگی روزانه مان را دستخوش تغییرات اساسی خواهد کرد.

در هر حال با توجه به انتصاب این مدیر، به نظر می آید که پروژه های واقعیت مجازی گوگل درآینده نزدیک کلید بخورند و پیش بینی می شود که در جریان کنفرانس توسعه دهندگان گوگل اطلاعات بیشتری در این باره منتشر گردد.

در پایان باید اضافه نماییم که هنوز اطلاعات دقیقی در مورد جایگزین آقای Amit Singh منتشر نشده اما روشن است که غیبت او در پست قبلی به شدت احساس خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی