ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ‌ تاپ های گیمینگ، این روزها تا چه حد قدرتمند شده‌ اند؟

لپ تاپ های گیمینگ همواره طرفداران خاص خود را داشته اند. این محصولات به کاربر حرفه ای اجازه می دهند قدرت سخت افزاری بالا را فارغ از محدودیت های مکانی تجربه کند. اکنون نماینده MSI در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۵:۲۵

لپ تاپ های گیمینگ همواره طرفداران خاص خود را داشته اند. این محصولات به کاربر حرفه ای اجازه می دهند قدرت سخت افزاری بالا را فارغ از محدودیت های مکانی تجربه کند. اکنون نماینده MSI در ایران توسط این بیانیه خبری که برای دیجیاتو ارسال کرده، در مورد این دسته از محصولات توضیحات بیشتری را ارائه داده که می توانید در ادامه آن را مطالعه فرمایید. 

امروزه لذت اجرای بازی‌های روز، روی یک دستگاه قابل حمل سبب شده‌ است که گرایش به سمت استفاده از لپ‌تاپ‌های گیمینگ هر روز بیش از پیش حس شود. در این بین تولیدکنندگان نیز سعی دارند با استفاده از جدیدترین قطعات سخت‌افزاری به رشد این محصولات سرعت ویژه‌ای ببخشند. 

پیشرفت‌های اخیر حاصل شده در حوزه قطعات سخت‌افزاری، همچون عرضه نسل جدید از تراشه‌های اسکای‌لیک اینتل و همچنین کارت‌گرافیک های قدرتمند کمپانی انویدیا سبب شده است که در سال‌های اخیر فاصله میان لپ‌تاپ های گیمینگ و کامپیوترهای خانگی بسیار کمتر از گذشته باشد. از سویی دیگر این لپ‌تاپ ها به تازگی به قدری پیشرفت کرده‌اند که قادرند ضمن پشتیبانی از صفحات‌نمایش با وضوح 4K، رویای اجرای بازی‌های سنگین امروزی با سطح جزییات بسیار عالی بر روی این صفحات را هم عملی کنند.

Pic 3

اما فقط امکانات و قدرت سخت‌افزاری نیست که لپ‌تاپ‌های گیمینگ را جذاب کرده است. از مزایای دیگر این دستگاه‌ها این است که شما می‌توانید آن را با خود حمل کرده و در هر مکان و زمانی به انجام امور شخصی خود یا حتی گیمینگ بپردازید. این امکان وقتی جالب‌تر می‌شود که شما لپ‌تاپ گیمینگ خود را به جمع‌های دوستانه‌ی خود برده و به صورت جمعی به بازی و سرگرمی بپردازید. از جهت ارتباطات نیز نباید نگران شد، زیرا این لپ‌تاپ‌ها غالباً از پورت‌ها و امکانات ارتباطی بسیار کاملی برخوردار هستند.

کمپانی‌های فعال در حوزه تولید لپ‌تاپ های گیمینگ، گاهی اوقات محصولات جدیدی را معرفی می‌کنند که ضمن ارتقا چند پله‌ای عملکرد و قدرت این لپ‌تاپ ها، استانداردهای جدیدی را برای کاربران تعریف می نماید. از سویی دیگر این محصولات، دیگر تولید‌کنندگان بزرگ را هم وادار می‌کند که برای باقی ماندن در رقابت از این استانداردهای جدید تبعیت کنند.

Pic 4

امروزه کمپانی‌هایی نظیر MSI بر روی لپ‌تاپ‌های گیمینگ تمرکز خاصی کرده‌اند و محصولات پرقدرتی را تا به حال ارائه داده‌اند. مطمئناً این قطعات سخت‌افزاری قدرتمند در کنار یک طراحی زیبا و بادوام برای بدنه و همچنین دیگر قابلیت‌های مهم، یک پکیج کامل را در دسترس کاربر قرار می‌دهد. MSI ضمن استفاده از بدنه‌های تمام آلومنیومی با کیفیت، با ترکیبی از رنگ‌های مشکی و قرمز، ظاهری زیبا و خاص را برای آخرین محصولات خود تدارک دیده‌است. اتصال‌ WiFi و پورت LAN فوق سریع همراه با قابلیت‌های فراوان، صفحه‌کلید حرفه‌ای و با نور‌ پس‌زمینه دلخواه، بلندگوهای با وضوح عالی و پورت‌های خروجی متعدد از دیگر ویژگی‌هایی است که این روزها در محصولات جدید این کمپانی به وضوح مشاهده می‌‌شود.

محصولات جدید MSI قصد دارند در کنار جذب انبوهی از کاربران و ضمن معرفی استانداردهای جدید در حوزه لپ‌تاپ‌های گیمینگ، دیگر تولیدکنندگان را برای رشد هر چه بیشتر محصولات خود ترغیب کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • TeChNoLoGy
    TeChNoLoGy | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    خوبه قیمتشم ذکر کنین همین لپ تاپ که رو خبرتون قیمتش در حدود 19میلیون هست !!!

  • siavash khorram
    siavash khorram | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    این یک رپورتاژ آگهی بود! آیا؟؟؟

    • Amir Mostakin
      Amir Mostakin | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

      شرکت ها و سازمان ها برای دیجیاتو مطالبی را تحت عنوان «بیانیه خبری» ارسال می کنند که با آگهی تفاوت دارد. در مقدمه تمام این دسته از مطالب، ذکر می شود که این نوشته، یک بیانیه خبری است که از سوی شرکتی دیگر نگارش شده است. در مقدمه این مطلب نیز همین موضوع ذکر شده بود.

      • siavash khorram
        siavash khorram | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

        ممنون از پاسختون آقای مستکین
        معمولا رپورتاژ آگهی ها همون اول تکلیف رو معلوم میکنه که با چه مطلبی طرف هستیم، اما اینجا من با مقاله ای روبرو شدم که نویسندش شما هستید. بعنوان خواننده همیشگی دیجیاتو ممنون میشم اگر مثل رپورتاژ آگهی ها با یک عنوان خاص اینجور مطالب (بیانیه ها) رو هم در یک قالب قرار بدید و تکلیف خواننده مطالبتون رو مشخص کنید که بدونه با چه مطلبی روبروست.

  • Farid_Forootan_Shad
    Farid_Forootan_Shad | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    الان این آگهیه؟!؟!؟! چرا ننوشتین آگهی؟!

  • ح.کامکار
    ح.کامکار | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    پایان رپورتاژ آگهی
    این که مقاله نبود

مطالب پیشنهادی