ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بروزرسانی مهم تلگرام: از حالا می توانید پیام های ارسال شده را هم ویرایش کنید

بالاخره یکی از قابلیت هایی که بسیاری از طرفداران تلگرام انتظارش را می کشیدند به این اپلیکیشن پیام رسان آمد. با بروزرسانی اپلیکیشن به آخرین نسخه، از امروز می توانید با غلط های تایپی در تلگرام ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۱:۵۶

بالاخره یکی از قابلیت هایی که بسیاری از طرفداران تلگرام انتظارش را می کشیدند به این اپلیکیشن پیام رسان آمد. با بروزرسانی اپلیکیشن به آخرین نسخه، از امروز می توانید با غلط های تایپی در تلگرام خداحافظی کنید؛ چرا که حالا امکانی فراهم شده تا بتوان کلیه پیام ها را پس از ارسال شدن ویرایش نمود. این موضوع در مورد تمام پیام های تلگرامی صدق می کند، چه پیام های گروهی و چه پیام هایی که در چت های دو نفره رد و بدل می کنید.

11

برای ویرایش هر پیام کافیست انگشت تان را مدتی روی آن نگه داشته و سپس گزینه Edit را بفشارید. اگر از نسخه دسکتاپ اپ استفاده می کنید هم کافیست روی آیکن فلش رو به بالا کلیک کنید. البته باید بدانید که پیام های ویرایش شده با لیبل edited از دیگر پیام ها متمایز می شوند.

اما امکان ویرایش پیام ها، تنها قابلیت نسخه جدید تلگرام نیست. اشاره یا منشن کردن دیگران در گروه ها هم در این نسخه با تغییراتی مواجه بوده است. از حالا می توانید افراد حاضر در یک گروه را، حتی اگر نام کاربری نداشته باشند نیز منشن کنید. برای این کار کافیست در گروه علامت @ را تایپ کرده و سپس شخصی که خواهان اشاره کردن به او هستید را به سادگی انتخاب کنید تا اعلان مربوطه برای او صادر گردد.

22

مضاف بر این، با اضافه شدن فهرست جدید People به جستجوگر داخلی تلگرام، از این پس می توانید با سرعت بیشتری به چت های اخیر خود دسترسی داشته باشید. ربات های تلگرامی هم در این نسخه به یک منوی مستقل مجهز شده اند که می توانید با مراجعه به قسمت فایل های پیوست و یافتن این منو، به سرعت آنها را به کار بگیرید.

73620590fdc021aa4e

همچنین دکمه اشتراک گذاری سریع هم به پیام های فوروارد شده از ربات ها، کانال ها و گروه های عمومی اضافه شده تا با سرعت بیشتری نسبت به گذشته امکان پخش کردن آن ها میان دوستان تان را داشته باشید.

و در نهایت اسکرول کردن در صفحات چت نسخه iOS تلگرام هم بهبود یافته و حالا اپلیکیشن، موقعیتی از چت که در آن قرار داشته اید را به خاطر می سپارد تا پس از ترک و بازگشت مجدد به آن، دوباره از همان موقعیت پیام ها را بخوانید  و دیگر به انتهای صفحه منتقل نشوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Reza shirinnejad
    Reza shirinnejad | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    واقعا جای خالی این امکانات حس میشد?

  • مهدی
    مهدی | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    من نسخه جدید رو نصب کردم ولی گزینه ای ندیدم که بشه متن فرستاده شده رو ویرایش کرد ؟

    • فرشاد بندری
      فرشاد بندری | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

      اگه اندروید داری یه تپ رو پیام مورد نظر بکن، بعد گزینه edit

  • فرشاد بندری
    فرشاد بندری | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    واقعا آپدیت های تلگرام بی نظیره، کدوم مسنجر رو دیدید انقد تند تند آپدیت بده و تو هر آپدیت کلی امکانات جدید ارائه بده، تمام آپدیت ها بی نقض و به بهترین شکل ممکن ارائه میشه
    واقعا پشتیبانی تلگرام یه سر و گردن بالاتر از تمامی مسنجرای دیگه ست

مطالب پیشنهادی