ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

داعش اپلیکیشنی اندرویدی ارائه کرده که کودکان را با تانک و راکت آشنا می کند

گروه تروریستی داعش روز گذشته خبر از ارائه یک اپلیکیشن اندرویدی تازه داد و ابراز امیدواری کرد که والدین پرمشغله عضو این گروه بتوانند با استفاده از آن خواندن و اصول نظامی را به فرزندانشان ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

گروه تروریستی داعش روز گذشته خبر از ارائه یک اپلیکیشن اندرویدی تازه داد و ابراز امیدواری کرد که والدین پرمشغله عضو این گروه بتوانند با استفاده از آن خواندن و اصول نظامی را به فرزندانشان یاد دهند.

این اپ که Huroof (حروف) نام دارد از طریق کانال تلگرام این گروه منتشر شد و در برگیرنده بازی هایی برای یادگیری حروف الفبای عربی و همچنین لغات و اصطلاحات نظامی نظیر تانک و راکت است.

«حروف» علاوه بر فلش کارت های الفبایی حاوی سرودهای آموزشی خاصی است که طبق گزارشات مملو از عبارات تهییج کننده برای ترغیب کودکان به اعمال تروریستی است و همزمان از انیمیشن های کارتونی جالب و جذابی نیز بهره می گیرد.

این اپ البته نخستین محصول دیجیتالی داعش محسوب نمی شود، با این همه، آنطور که وبسایت Threat Matrix اشاره کرده نخستین اپلیکیشنی است که این گروه تروریستی برای کودکان ارائه نموده.

فرماندهی سایبری ایالات متحده آمریکا البته این روزها، تهدیدات آنلاین داعش را جدی تر از هر زمان دیگری می داند با این همه، هیچکس پیش بینی نمی کرد که این سازمان، حالا به دنبال جلب توجه جوان ترین کاربران دنیای اندروید باشد.

تلگرام نیز به سهم خود، کار کرک کردن فعالیت های داعش را در اپ پیام رسان رمزگذاری شده خود آغاز نموده و در ماه نوامبر سال گذشته بود که اعلام کرد 78 کانال مربوط به آن را که به 12 زبان مختلف بودند رهگیری و مسدود کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • shahab
    shahab | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    تانک =دبابه :) :) :) :) :) :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی