ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش عملکرد مالی ایسوس از سه ماهه نخست ۲۰۱۶ منتشر شد

شرکت ایسوس امروز گزارش مالی خود از سه ماهه ابتدایی سال جاری میلادی را منتشر کرد. مدیران مالی این شرکت بیان کردند که کل درآمد حاصل شده در این بازه زمانی، معادل ۳.۳۸ میلیارد دلار ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

شرکت ایسوس امروز گزارش مالی خود از سه ماهه ابتدایی سال جاری میلادی را منتشر کرد. مدیران مالی این شرکت بیان کردند که کل درآمد حاصل شده در این بازه زمانی، معادل ۳.۳۸ میلیارد دلار بوده است که ۶۶ درصد از این رقم، از فروش کامپیوترهای شخصی، ۱۷ درصد از فروش موبایل های هوشمند و تبلت ها و ۱۴ درصد دیگر نیز از فروش لوازم جانبی دیگر (بیشتر گیمینگ) حاصل گشته.

در این میان ایسوس اعلام کرده که ۳ درصد از کل درآمد یاد شده نیز توسط فروش ابزارهای مرتبط به اینترنت اشیا کسب شده. لازم به اشاره است که در این دوره مالی، ایسوس موفق شده تا در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال گذشته، رشدی ۷.۷ درصدی را تجربه کند. این در حالیست که درآمد سه ماهه نخست ۲۰۱۶، از درآمد ایسوس در سه ماهه پایانی ۲۰۱۵ نیز ۱۱.۲۴ درصد بیشتر شده است.

ایسوس‌ همچنین گزارش داد که ۱۴۴ میلیون دلار سود عملیاتی از درآمد ۳.۳۸ میلیارد دلاری اش در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۶ به دست آورده است. البته سود خالص این شرکت در بازه زمانی مورد بحث، ۱۲۷ میلیون دلار بوده است. (پس از کسر مالیات ها و سایر هزینه های نامشهود.)

شرکت تایوانی همچنین خاطر نشان کرد که شرایط بازار کامپیوترهای شخصی، شرایط چندان مطلوبی ندارد و انتظار می رود در دوره سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶، تقاضا برای این محصولات بین ۱۰ الی ۱۵ درصد در قیاس با سال گذشته، کاهش پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی