ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون با نمایشگر خمیده OLED در سال 2018 از راه می رسد [شایعه]

مدت هاست که اپل از پنل های ال سی دی روی آیفون استفاده می کند. در واقع این شرکت یکی از معدود برندهای فعال در این عرصه است که از زمان روی آوردن تولید کنندگان ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

مدت هاست که اپل از پنل های ال سی دی روی آیفون استفاده می کند. در واقع این شرکت یکی از معدود برندهای فعال در این عرصه است که از زمان روی آوردن تولید کنندگان موبایل به پنل های OLED همچنان انواع LCD را در مدل های مختلف آیفون به کار می برد.

اما طبق پیش بینی های صورت گرفته، این شرکت قصد دارد تغییراتی گسترده را تا سال 2018 میلادی در آیفون های خود ایجاد نمایند و جهشی رو به جلو داشته باشد.

براساس جدیدترین شایعات به دست آمده از کره، اپل تلاش دارد تا سال 2018 از نمایشگرهای خمیده OLED در آیفون های تولیدی اش استفاده نماید. همانطور که گفتیم این جهشی قابل توجه به سمت جلو محسوب می شود چراکه تا به اینجا این قبیل نمایشگرها صرفا به محصولات سامسونگ و البته یک یا دو کمپانی چینی اختصاص داشتند.

البته باید اشاره کنیم که این اتفاق به یکباره هم رخ نداده چراکه سال قبل شایعاتی دال بر کاربرد نمایشگرهای OLED در آیفون های آتی این شرکت منتشر شد و به نظر می آید که این خبر بی ارتباط به هشایعات سال قبل نباشد.

در هر حال، هنوز تا سال 2018 زمان زیادی باقی مانده و شاید بهتر باشد برای این اتفاق زیاد هم هیجان زده نباشیم. از طرفی چون اپل این خبر را تایید نکرده بهتر است کمی با دیده تردید به آن نگریسته شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • باقر
    باقر | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    خخخخ خسته نباشه...

مطالب پیشنهادی