ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویر دیگری از آیفون ۷؛ تغییرات بسیار اندک نسبت به نسل قبل

اپل همواره به رازداری اش معروف بوده اما در سال های اخیر، همواره پیش از معرفی رسمی از آیفون بعدی، اطلاعات زیادی در مورد آنها افشا گشته و گاهی هم تصاویری از این تلفن هوشمند ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

اپل همواره به رازداری اش معروف بوده اما در سال های اخیر، همواره پیش از معرفی رسمی از آیفون بعدی، اطلاعات زیادی در مورد آنها افشا گشته و گاهی هم تصاویری از این تلفن هوشمند به فضای مجازی راه یافته است.

امسال ولی بیشتر تحلیلگران در حال گمانه زنی های منفی هستند؛ برای مثال «مینگ چی کو» (Ming-Chi Kuo) باور دارد که آیفون ۷، محصولی نخواهد بود که جذابیت بالایی برای خریدار داشته باشد، مخصوصاً‌ خریداری که از آیفون ۶ اس بهره می گیرد.

حال ولی تصویری از آیفون ۷ که به نمایشگر ۴.۷ اینچی مجهز شده، به فضای مجازی راه یافته و در وب سایت چینی Weibo به انتشار درآمده است. این تصویر که به موبایل بعدی اپل نسبت داده می شود، آیفون ۷ را در رنگ طلایی اش به نمایش می کشد و در بخش طراحی، تنها برخی عناصر تغییرات کوچکی داشته اند.

iphone-7-2

همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید، طراحی کلی همانند آیفون ۶ و ۶ اس است ولی این بار خطوط آنتن جا به جا شده اند و به گونه ای به نظر می رسد که کمتر در دید کاربر جای می گیرند. از سوی دیگر، گویا ماژول دوربین کمی بزرگتر شده است و یک ماژول کوچک در بین دوربین و فلاش هم دیده می شود که شاید خبر از فوکوس خودکار لیزری در آیفون بعدی بدهد.

تا کنون تمام خبرها، حکایت از تغییرات جزیی در طراحی آیفون بعدی داشته اند و گفته شده که اپل در سال ۲۰۱۷ و در تولد ده سالگی این موبایل، تصمیم دارد به جای معرفی آیفون 7s، از تلفن همراهی پرده بردارد که از نظر ظاهری در مقایسه با موبایل های کنونی، تفاوت های بسیاری دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Adrin
    Adrin | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    آخرشم با همین طراحی و بدون نو آوری خاصی آیفون ۷ میاد بازار و بازم 90% سود بازار اسمارت فونو میبره. همش برمیگرده به سیاستای اپل و ios .از این اندروید به سختی پولی در میاد نمیدونم جرا خیلی از تولید کننده ها هنوز گوشی اندرویدی میسازن

  • امیر
    امیر | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    فک کنم جانی رفته بوده مرخصی!!!! کلا هیچ تغییری نکرده فقط خط آنتن حذف شده ?

  • Amir
    Amir | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    این دیگه چه طراحی زشتیه.اگه واقعا این آیفون 7 باشه یک عقبگرد در طراحیه!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی