ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی در سکوت خبری تلفن هوشمند دو سیم کارت دیزایر 628 را در ویتنام معرفی کرد

از آغاز امسال اچ تی سی با ارائه محصولات مختلف از جمله جدیدترین پرچمدارش به نام اچ تی سی 10 و همچنین تعدادی موبایل میان رده از سری دیزایر تلاش نمود تا تنوع بیشتری به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

از آغاز امسال اچ تی سی با ارائه محصولات مختلف از جمله جدیدترین پرچمدارش به نام اچ تی سی 10 و همچنین تعدادی موبایل میان رده از سری دیزایر تلاش نمود تا تنوع بیشتری به تلفن های همراه تولیدی اش بدهد.

اگر خاطرتان باشد هفته گذشته، تلفن هوشمندی با نام دیزایر 628 روی وبسایت رسمی اچ تی سی در ویتنام رویت گردید و برخی از اطلاعات آن منتشر شد. حالا شرکت تایوانی مورد بحث همان محصول را در سکوت خبری و به صورت رسمی روی همان وبسایت معرفی کرده که در ادامه اشاره ای به لیست امکاناتش خواهیم داشت.

دیزایر 628 یک موبایل دو سیم کارتی است که البته قیمت و زمان عرضه اش هنوز هم اعلام نشده. دستگاه یک نمایشگر 5 اینچی با رزلوشن 1280 در 720 پیکسل و تراکم پیکسلی 294PPI دارد و چیپست هشت هسته ای نامعلومی با سرعت کلاک 1.3 گیگاهرتز (احتمالا MT6753 محصول مدیاتک) برایش در نظر گرفته شده است.

3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء از طریق کارت حافظه میکرو اس دی (تا 2 ترابایت) دیگر امکانات دیزایر 628 را می سازند. این موبایل میان رده یک دوربین 13 مگاپسکلی با گشودگی دهانه لنز f/2.0 و فاصله کانونی 28 میلیمتر را در پنل پشتی اش جای داده که مد اچ دی آر و البته وضعیت های مختلف برای ویرایش عکس نیز برای آن در نظر گرفته شده است. برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری هم یک دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی (با گشودگی دهانه لنز f/2.4) در دل این موبایل جای داده شده که قابلیت هایی چون گرفتن سلفی با استفاده از فرمان صوتی، عکاسی خودکار و تشخیص چهره را در خود دارد.

این تلفن هوشمند انرژی مورد نیازش را از باتری 2200 میلی آمپر ساعتی اش تامین می کند و بدنه آن ابعادی برابر با 146.9 در 70.9 در 9.8 میلیمتر دارد و وزنش هم از 142 گرم تجاوز نمی کند.

علاوه بر این، دیزایر 628 از شبکه های ارتباطی 4G LTE Cat.4، بلوتوث 4.1 و وای فای 802.11 b/g/n/ پشتیبانی می کند و نسخه ای از اندروید (احتمالا مارشملو) را در خود دارد که به جدیدترین ورژن از رابط کاربری اچ تی سی به نام Sense مزین گردیده است.

جالب است بدانید که برخلاف اچ تی سی 10، دیزایر 628 همان اسپیکرهای بوم ساوند محصولات قدیمی اچ تی سی با پیکره بندی سابق را دارد (دو اسپیکر استریوی بزرگ در قسمت جلویی). همانطور که گفته شد، هنوز حرفی از تاریخ عرضه و قیمت این موبایل به دست نیامده اما انتظار می رود که در وهله نخست به بازارهای ویتنام و چین عرضه گردد.

HTC-Desire-628_2 HTC-Desire-628_3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • امیر
    امیر | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    جالب نیس زیاد... خیلی عادیه

  • batman
    batman | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    دلم به حال اچ تی سی می سوزه‌ روز به روز پسرفت میکنه واقعا هواوی جانشین لایقی برای اچ تی سیه هواوی الان p9 زده ک بهترین دوربین رو داره

  • masoudking
    masoudking | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    ضربه ی محکم اچ تی سی به خودش

    • rz@
      rz@ | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

      آی گفتییو و آی گفتییییی

مطالب پیشنهادی