ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی تلفن هوشمند Redmi Note 4 را در قالب دو نسخه ارائه خواهد کرد [شایعه]

در زنجیره عرضه تلفن های همراه به بازار چین، می توان گفت که شیائومی بعد از هوآوی است. در حال حاضر این دو کمپانی بزرگترین تولید کنندگان موبایل در سرزمین اژدهای سرخ به شمار می ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

در زنجیره عرضه تلفن های همراه به بازار چین، می توان گفت که شیائومی بعد از هوآوی است. در حال حاضر این دو کمپانی بزرگترین تولید کنندگان موبایل در سرزمین اژدهای سرخ به شمار می روند و با وجود آنکه خارج از مرزهای این کشور، فروش شیائومی به هیچ وجه قابل قیاس با رقیب چینی اش نیست در داخل اما می توان گفت هر دو در یک سطح هستند.

این شرکت امسال تعدادی اسمارت فون تازه را وارد بازار کرد و جدیدترین دستگاه معرفی شده از سوی آن فبلت Mi Max نام دارد که تا کنون بالغ بر 10 میلیون نفر برای خریداری اش ابراز تمایل کرده اند و روشن است که محصول یاد شده با استقبال پر رنگی از سوی کاربران روبرو گردیده است.

همانطور که پیشتر گفتیم، این شرکت امسال دستگاه های مختلفی را معرفی کرده و یکی از آنها تلفن هوشمند میان رده Redmi Note 3 است که در ماه ژانویه رونمایی شد. با در نظر داشتن این نکته که نسخه قبلی این محصول نیز در آگست سال قبل از راه رسید می توان انتظار داشت که نسخه چهارم آن در ماه های آتی از راه برسد.

از همین رو، جای تعجب ندارد که موج شایعات در مورد این موبایل قوت گرفته و براساس جدیدترین خبر، Redmi Note 4 در قالب دو نسخه عرضه می شود؛ یکی بهره مند از چیپست ده هسته ای و 64 بیتی Helio X20 و دیگری همراه با سیستم روی چیپ هشت هسته ای و 64 بیتی Helio P10.

برپایه شایعات این دستگاه همچنین یک نمایشگر 5.5 اینجی را دردل خود جای داده است و یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی هم در قسمت پشت بدنه اش خودنمایی می کند. در نظرداشته باشید که منبع منتشر کننده خبر چندان موثق نیست و نمیتوان با اطمینان از صحت آن سخن گفت.

بد نیست اشاره کنیم دستگاه های خانواده Redmi Note اسمارت فون هایی میان رده هستند و اگر این شرکت واقعا قصد داشته باشد از چیپست Helio X20 در یکی از نسخه های آتی اش استفاده نماید، شاید شمار زیادی از مردم به خرید آن تمایل داشته باشند خصوصا اگر قیمت دستگاه هم زیاد دستخوش تغییر نشود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی