ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

واتس اپ جهت ارائه قابلیت تماس ویدئویی برای تسترهای بتا آماده می شود

یکی از نسخه های بتای واتس اپ برای اندروید از گزینه ای برای برقراری تماس های ویدئویی بهره می برد، اما این گزینه برای تمام تست کنندگان فعال نبود و پس از مدتی با یک ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

یکی از نسخه های بتای واتس اپ برای اندروید از گزینه ای برای برقراری تماس های ویدئویی بهره می برد، اما این گزینه برای تمام تست کنندگان فعال نبود و پس از مدتی با یک بروزرسانی توسط واتس اپ، به طور کامل از نسخه بتا حذف گردید. اما این موضوع نمایانگر یک مسئله است و آن هم این که به زودی کلیه کاربران واتس اپ به چنین قابلیتی دسترسی پیدا خواهند کرد.

تقریبا شش ماهی می شود که واتس اپ کار بر روی تماس های ویدئویی را آغاز کرده است. اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش اسکرین شات هایی هم از رابط کاربری این قسمت در نسخه iOS اپ در رسانه ها فاش شد. مدتی پس از آن هم شاهد درخواست کمک تیم واتس اپ از کاربران برای ترجمه واژه Video Call به زبان های دیگر بودیم که نشانگر تلاش تیم توسعه دهنده برای آماده سازی این قابلیت برای کاربرانش در سراسر دنیاست.

طی هفته ای که گذشت، تعدادی از کاربران نسخه بتای 2.16.80 واتس اپ گزارش داده اند که آیکن تماس ویدئویی را در اپلیکیشن رصد کرده اند. اما با فشردن آن قادر به برقراری تماس ویدئویی نشده اند چرا که ظاهرا این قابلیت هنوز توسط واتس اپ فعال نشده. البته Fone Arena گزارش می دهد که ظاهرا برخی از کاربران توانسته اند این قابلیت را به طور کامل تست کنند، اما فعلا هیچ مدرکی برای صحت این ادعا در اختیار نداریم.

اما به نظر می رسد که تیم واتس اپ با ارائه یک نسخه بتای جدید، این بار قصد آن کرده تا قابلیت تماس ویدئویی را برای تست و باگ گیری در اختیار طیف گسترده تری از کاربرانش قرار دهد. برای شرکت در برنامه تست بتای واتس اپ می توانید به این لینک مراجعه کنید.

با ثبت نام در این لینک، می توانید به برنامه تست بتای قابلیت تماس ویدئویی واتس اپ پیوسته و آن را در عمل و پیش از ارائه نسخه نهایی تست کنید. توجه داشته باشید که بروزرسانی به نسخه بتا ساعاتی پس از ثبت نام و به طور خودکار برایتان انجام می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی