ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندر تبلیغاتی وان پلاس ۳؛ پرچمداری که به HTC 10 شبیه شده است

وان پلاس ۳ یکی از موبایل هایی به حساب می آید که این روزها شایعات مرتبط به آن در راس خبرها قرار دارند. برخی از اطلاعات لو رفته راجع به این دیوایس سبب گشته اند تا ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

وان پلاس ۳ یکی از موبایل هایی به حساب می آید که این روزها شایعات مرتبط به آن در راس خبرها قرار دارند. برخی از اطلاعات لو رفته راجع به این دیوایس سبب گشته اند تا بتوانیم نگاهی به بدنه ی فلزی آن داشته باشیم و حضورش در بنچ مارک ها نیز بیانگر این موضوع بوده که به چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز خواهد بود؛ ضمناً گمانه زنی می شود در نسخه های مختلف احتمالی آن ۶ و ۴ گیگابایت حافظه ی رم به کار بسته شده باشد.

اما در این بین امروز و به لطف «اوان بلس»، صاحب شناسه ی معرف «@evleaks» در توییتر، رندرهای تبلیغاتی تلفن هوشمند مورد بحث لو رفته اند؛ رندرهایی که جزئیاتی بسیار دقیق را از پرچمدار آتی وان پلاس به نمایش می گذارند.

ناگفته نماند آنچه اوان بلس با عموم به اشتراک گذاشته بسیار مشابه تصاویری است که قبلاً شاهد شان بودیم. همانطور که در این رندر می توان دید، وان پلاس دیگر برای پشت محصول از ماده و حالتی که بسیار زبر بود و با نام «سَند اِستون» شناخته می شد استفاده نکرده، بدنه ی دستگاه فلزی و صیقل خورده شده و البته خطوط آنتن نیز روی آن کاملاً به چشم می آیند.

ماژول دوربین نیز به نوعی گلکسی اس ۶ و پرچمداران مشابه دیگری که پس از این موبایل توسط سامسونگ ارائه گشته اند را یادآور می شود، در حالیکه ظاهر کلی محصول از وان پلاس و وان پلاس ۲ فاصله گرفته و به نوعی به سمت HTC 10 متمایل شده است.

البته نمی توان این نکته را هم نادیده گرفت که ظاهراً‌ با موبایلی به شدت باریک سر و کار خواهیم داشت، هر چند می بایست بازهم منتظر معرفی رسمی آن بمانیم تا مشخص شود واقعاً مواردی که تا به حال به بیرون درز یافته اند صحت داشته اند یا خیر.

@evleaks در کنار رندری که ساعاتی پیش منتشر کرده است، آورده که وان پلاس ۳ از باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی در کنار صفحه نمایش AMOLED برخوردار خواهد بود. نظر شما در رابطه با پرچمدار بعدی وان پلاس چیست و تا چه حد برای آن شانس موفقیت قائل هستید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی