ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل حاضر خواهد بود

هوگو بارا از مدیران سابق گوگل و معاون ارشد فعلی بخش بین المللی شیائومی امروز عکسی در حساب توییتر خود منتشر کرد که هرچند از حضور شیائومی در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل حکایت داشت، اما ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۱:۴۵

هوگو بارا از مدیران سابق گوگل و معاون ارشد فعلی بخش بین المللی شیائومی امروز عکسی در حساب توییتر خود منتشر کرد که هرچند از حضور شیائومی در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل حکایت داشت، اما توضیحی در مورد دلایل حضور و محصولاتی که احتمال رونمایی از آنها می رود ارائه نکرد. در این تصویر حروف I/O که به نام کنفرانس گوگل اشاره دارند مشاهده می شود و دو علامت + و - روی حرف I قرار گرفته که ظاهر آن را به ریموت کنترل شبیه کرده است، بر همین اساس می توان بالاترین احتمال را رونمایی از محصولی مرتبط با پلتفرم Android TV به حساب آورد.

شیائومی مدتی پیش در نمایشگاه موبایل بارسلون حاضر شده بود که نخستین حضور در خارج از آسیا برای این شرکت به حساب می آمد و حالا حضور در کنفرانس گوگل نشان می دهد تصمیم شرکت چینی برای گسترش فعالیت های خود به مرز های تازه جدی است. البته باید توجه داشت که پلتفرم Android TV هنوز چندان فراگیر نیست و جذابیت زیادی برای سرمایه گذاری ندارد، اما با این حال می توان آن را نقطه ی مناسبی برای آغاز فعالیت در بازار آمریکا در نظر گرفت.

علاوه بر این گفتنی است که شیائومی تلویزیون Mi TV را نیز در بازار دارد که هرچند مبتنی بر اندروید نیست، اما از تجربه ی سازنده در حوزه ی تلویزیون حکایت دارد. در پایان لازم به ذکر است که همه ی این موارد در حال حاضر تنها حدس و گمان هستند و لازم است تا فردا برای آغاز کنفرانس Google I/O روشن شدن حقیقت در مورد آنها منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • asadi
    asadi | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    اول اینکه Mi TV مبتنی بر اندروید تی وی هست و ورژنش ۴.۴.۲ هست
    بنده این محصول رو دارم
    اگه شائومی تو این کنفرانس شرکت کنه عااااالی میشه
    باعث میشه شائومی بیشتر گلوبال بشه
    مخصوصا پلتفرم اندروید تی وی شائومی،چون زبان پیشفرضش چینیه

مطالب پیشنهادی