ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Tilt-Shift Camera؛ اپلیکیشنی برای عکاسی و ویرایش تصاویر با افکت تیلت شیفت

حتی اگر نام افکت تیلت شیفت به گوش تان نخورده، مطمئن باشید که حتما از آن در اپلیکیشن های ویرایش تصویر استفاده کرده اید. به کمک این افکت می توان فوکوس دوربین را روی سوژه خاصی متمرکز ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

حتی اگر نام افکت تیلت شیفت به گوش تان نخورده، مطمئن باشید که حتما از آن در اپلیکیشن های ویرایش تصویر استفاده کرده اید. به کمک این افکت می توان فوکوس دوربین را روی سوژه خاصی متمرکز کرد، طوری که سوژه به عنوان کانون توجه تصویر به طور شفاف دیده شده و اشیاء اطرافش به دلیل اهمیت کمتر به حالت مات در بیایند.

تقریبا اکثر اپ های ویرایش تصویر امکان استفاده از این افکت را بعد از عکاسی به شما می دهند، اما کمتر اپی می یابید که چنین امکانی را در حین عکاسی برایتان فراهم کند. Tilt-Shift Camera با شبیه سازی کار لنزهای تیلت شیفت برای دوربین های حرفه ای، امکانی فراهم کرده تا بتوانید پیش از گرفتن عکس هم از مزایای استفاده از این افکت بهره ببرید.

2

با ورود به اپ، رابط کاربری دوربین نمایان می شود که در آن می توانید چهار متغیر مختلف را تنظیم کنید. مورد اول Y است که ناحیه فوکوس (که در اپلیکیشن به صورت خطی است) را بالا و پایین می برد.

S مورد دوم است که قطر خط فوکوس را کم و زیاد می کند، و C و R نیز به ترتیب برای تنظیم اشباع رنگ تصویر و شعاع فیلتر در اختیارتان قرار گرفته اند. با تنظیم این متغیرها پیش از عکاسی، می توانید روی قسمت مشخصی از افق تصویر فوکوس کنید تا دیگر پس از گرفته شدن عکس نیازی به ویرایش تصویر نداشته باشید.

از آنجا که افکت تیلت شیفت در این اپلیکیشن به صورت خطی است، بیشترین کاربرد آن را در عکاسی از منظره (Landscape) خواهید یافت. مثلا زمانی که در ارتفاعی مستقر شده و می خواهید که از ساختمان های یک شهر دور عکس بگیرید.

3

Tilt-Shift Camera علیرغم مزایایش دو محدودیت بزرگ هم دارد: یکی اینکه از افکت تیلت شیفت دایره ای شکل پشتیبانی نمی کند و دیگر اینکه صرفا برای عکاسی در حالت افقی طراحی شده. با این حال مزیت استفاده از این افکت در حین عکاسی می تواند یکی از دلایلی باشد که به آن مراجعه کنید.

ضمنا دانستن این نکته خالی از لطف نیست که با Tilt-Shift Camera می توانید به غیر از اعمال فیلتر پیش از عکاسی، تصاویر دیگر از گالری را هم بارگذاری کرده و به ویرایش آنها بپردازید. این اپلیکیشن کاملا رایگان است، و می توانید همین حالا آن را برای گجت های اندرویدی خود دانلود کنید.

Tilt-Shift Camera

Tilt-Shift Camera

سازنده: mrgnpza قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی