ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نقاط تمایز و قیمت های احتمالی سه عضو خانواده ی جدید Moto G4 موتورولا

همان گونه که به اطلاعتان رساندیم، خانواده ی Moto G4 شرکت موتورولا سه عضو دارد: Moto G4، Moto G4 Plus و Moto G4 Play. هر سه ی این موبایل ها با در نظر گرفتن بودجه ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

همان گونه که به اطلاعتان رساندیم، خانواده ی Moto G4 شرکت موتورولا سه عضو دارد: Moto G4، Moto G4 Plus و Moto G4 Play. هر سه ی این موبایل ها با در نظر گرفتن بودجه ی محدود برخی از کاربران ساخته شده اند اما Moto G4 Play به وضوح با دو موبایل هوشمند دیگر همتراز نیست. این دستگاه به جای نمایشگری ۵ و نیم اینچی با رزلوشن ۱۰۸۰، نمایشگری ۵ اینچی با رزلوشن ۷۲۰ پیکسلی دارد و به جای پردازنده ی ۸ هسته ای اسنپدراگون ۶۱۷ که در G4 و G4 Plus به کار گرفته شده، از پردازنده ی ۴ هسته ای اسنپدراگون ۴۱۰ بهره می برد.

نکته ی دیگری که G4 Play  را از هم خانواده های بزرگ تر و قدرتمند تر خود متمایز می کند این است که نمی توان ان را با استفاده از Moto Maker شخصی سازی کرد. در عین حال، هم G4 و هم G4 Plus روی Moto Maker  در دسترس خواهند بود و می توان از بین ۸ رنگ پشت با شدت های مختلف انتخاب کرد و روی قسمت پشتی نوشته یا نام دلخواه خود را درج کرد.

لازم به ذکر نیست که Moto G4 Play ارزان ترین موبایل در میان این سه عضو جدید تلفن های هوشمند موتورولا-لنوو خواهد بود. جزئیات قیمت گذاری های بازار آمریکا هنوز منتشر نشده، اما انتظار می رود Moto G4 Play کمتر از ۱۵۰ دلار قیمت داشته باشد. Moto G4 ممکن است با قیمت ۱۷۹ دلار به بالا به فروش برسد، و Moto G4 Plus نیز که تنها موبایل مجهز به حسگر اثر انگشت در بین این سه به شمار می رود، ممکن است کمی بیشتر از ۲۰۰ دلار قیمت گذاری شود.

هر سه تلفن هوشمند Moto G4 از اواسط تابستان یعنی احتمالاً جولای در امریکا عرضه خواهند شد و از اندروید تقریباً دست نخورده ی مارشملو بهره خواهند برد.

G4

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی