ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل بسته هایی را برای محافظت از شرکت کنندگان در کنفرانس توسعه دهندگان خود تدارک دیده است

گوگل هر سال کنفرانس توسعه دهندگان خود را برای رونمایی، معرفی و تبادل نظر در مورد تازه ترین محصولات و دست یافته های فناوری در حوزه ی هایی از جمله اندروید، کروم و غیره برگزار می کند. این ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

گوگل هر سال کنفرانس توسعه دهندگان خود را برای رونمایی، معرفی و تبادل نظر در مورد تازه ترین محصولات و دست یافته های فناوری در حوزه ی هایی از جمله اندروید، کروم و غیره برگزار می کند. این کنفرانس که Google I/O نام دارد به طور معمول در ساختمان گوگل در Moscone West سانفرانسیکو برگزار می شود که ۳ طبقه از آن به سالن های بزرگ کنفرانس و تجهیزات مورد نیاز مجهز است. اما این غول فناوری این بار تصمیم گرفته کنفرانس را در مقر اصلی خود در شهر مانتین ویو، البته خارج از ساختمان اصلی و در فضای باز برگزار نماید.

با توجه به گزارش های هواشناسی، هوای امروز مانتین ویو (برابر با امشب در ایران) آفتابی و گرم خواهد بود و گوگل نیز بر همین اساس بسته هایی موسوم به «کیت بقا در جشنواره» برای مدعوین تدارک دیده است که شامل عینک آفتابی، کرم ضد آفتاب مقاوم در برابر شستشو با SPF +۳۰، یک قمقمه آب و کلاه پارچه ای برای پوشاندن سر خواهد بود.

همانطور که توقع می رود تی شرت اختصاصی مراسم نیز در این مجموعه وجود دارد اما الزامی برای پوشیدن آن در کنفرانس وجود ندارد و تازه ترین نسخه از هدست مقوایی واقعیت افزوده ی این شرکت نیز در کنار دیگر محتویات بسته به چشم می خورد. البته بد نیست بدانید که بسته ی فوق تنها چیزهایی نخواهد بود که شرکت کنندگان از این مراسم به یادگار خواهند داشت چرا که گوگل معمولاً هر سال به بهانه های مختلف ابزارهای متنوعی از جمله ساعت هوشمند، کروم بوک، کروم کست، تبلت و تلفن هوشمند به حاضران در کنفرانس اهدا می کند، اما در حال حاضر مشخص نیست دستگاه های آماده شده برای امسال چه خواهند بود.

در پایان از شما دعوت می کنیم تصاویر بیشتری از محتویات بسته ی گوگل را مشاهده نمایید، ضمناً لازم به ذکر است که کنفرانس Google I/O از ساعت ۹ امشب آغاز شده و به محض آغاز مراسم می توانید اخبار و آخرین وقایع آن را در دیجیاتو دنبال نمایید.

Google-IO-2016-Tour-Signage-AH-11

Google-IO-2016-Outside-Tour-AH-3

Google-IO-2016-Outside-Tour-AH-4

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    مقایسه کنید با پکیجی که توی همایش پنجشنبه بازار به توسعه دهنده ها دادن :)

  • پرویز
    پرویز | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    خدایا چرا ما اینجا گیر کردیم

مطالب پیشنهادی